RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
Lars_023 had een 3 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
MarkVP had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 23 - 29 knots op zijn SlingShot TD2 (2007)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
bernard had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 24 - 33 knots op zijn SlingShot RPM (2011)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Registreerde: 02 July 2013
Wat vinden jullie de beste spot in/om Europe voor augustus? Ik heb verschillende overzichten met spots geraadpleegd maar vind het lastig om daar uit een keus te maken. Ik ben op zoek naar een spot voor een week, met als prioriteiten (van meest naar minst belangrijk)
- Goede wind (Consistent en krachtig genoeg om te kiten. Exacte windkracht niet super belangrijk)
- Warm (liefst geen wetsuit, maar is geen dealbreaker)
- Geschikt voor ietwat ervaren kiter (IKO 3N) en absolute beginner (de beginner heeft prioriteit; ik vermaak me wel)
- Makkelijk te bereiken via vliegtuig vanaf Amsterdam
- Liefst een wat minder touristische plaats (i.e. liefst geen strips met all-inclusief resorts)
Mijn eerste gedachte ging uit naat Tarifa, maar na wat reviews gelezen te hebben lijkt me dit wel erg druk op het water. Any views?
In tweede plaats dacht ik aan Egypte. Hier zijn echter zoveel bestemmingen dat ik door de bomen het bos niet echt zie...
Any advice much appreciated!
Bas