Paal 17 is de place
Teksel is helegaar top
Paal 17 is helemaal niet de place met Zuid, schuin aflandig, gevaarlijk advies eind december...
Met zuid kun je beter uitwijken naar Pl 9, daar is het sideshore.... of als er ook nog wat oost in zit naar Dijkmanshuizen...
Inderdaad, je heb helemaal gelijk, maar het laatste klopt wel, Teksel is helegaar top
Paal 9 bij Den Hoorn, the place to be voor zuidewind ;)
zoow had een 5 sterren sessie in Texel paal 17 met maar liefst 25 - 36 knots op zijn North Neo (2017)
bedankt voor de reacties! Paal 9 dus, thanks!! :)
jules99 had een 4 sterren sessie in Slufter Bay met maar liefst 26 - 34 knots op zijn Peter Lynn Escape (2013)
Zijn er op paal 9 nog opstakels waar ik rekening mee moet houden zoals bij de strekdammetjes op paal 17?
jules99 had een 4 sterren sessie in Slufter Bay met maar liefst 26 - 34 knots op zijn Peter Lynn Escape (2013)
Strekdammen, te herkennen aan de gele paaltjes op het strand ;)
zoow had een 5 sterren sessie in Texel paal 17 met maar liefst 25 - 36 knots op zijn North Neo (2017)
Was lekker he vandaag op p17?
sander1970 had een 0 sterren sessie in Texel paal 17 met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Ozone C4 (2012)
Ik ben op paal 9 geweest vandaag, was heerlijk, 24-25 knopen en dikke bakken!! Bedankt voor t advies van paal 9 iig! :)
Registreerde: 16 October 2010
hi Kiters,
komende week ga ik een midweek naar een vakantiepark (de roompot geloof ik) op texel.
het gaat de hele week lekker waaien dus ik neem mn kites zeker mee! mijn vraag is alleen waar kan ik het beste kiten op texel MET zuiden wind.
ik heb wel eens gehoord van paal 17 maar weet niet of dit ideaal is met zuid en verder weet ik niet of er nog alternatieve spots zijn op texel.
alvast bedankt voor de reacties!! :)
gr, Jules