Ja net als Nick. Gewoon van het dak af zo het badje in.
Sanka had een 5 sterren sessie in Maasvlakte 2 met maar liefst 17 - 22 knots op zijn Airush ONE (2011)
Meer lessen dus je zoekt een kiteleraar voor doordeweeks? Of iemand die al kan kiten en tips wil geven?
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
KiteMobile geeft les op Schiermonnikoog en Workum. Op aanvraag kan het ook rondom Groningen stad.
http://www.kitemobile.nl/nl/kitesurfles
Ik zou wel meteen kijken of je verder kan gaan op een hydrofoil. Anders heb je in die provincies weinig te zoeken met een kite
Hai Robby,
ik heb 3 X 3 uur les gehad en worstel nog wat: zoek niet echt een gediplomeert instructeur. Meer iemand de me tips geeft en helpt met kite oplaten en neerlaten. Ik ben nog net te weinig met zelfvertrouwen om alleen het water op te willen.
In de weekeinden ben ik in Noord Holland op strand, maar door de week werk ik in Veendam. Zou graag mijn spullen achterin de auto hebben, om wanneer het waait met iemand te kunnen afspreken tot een uur rijden van Veendam.
In het weekend oefen ik wel op zee, met mijn zoon.
Schiermonnikoog gaat'em niet worden: dan rijd ik liever door naar huis..
Ik ben ook beginner en wil best wel samen gaan kiten als het uitkomt, kite oplaten en neerlaten is voor mij met meer dan 20 jaar vlieger ervaring geen probleem, op de plank blijven staan nog wel. Het is iets verder rijden, dan 1 uur, maar Workum is een goede plek om te oefenen, lekker ondiep water, zodat je kan staan. Zelf woon ik in Nijeveen vlak boven Meppel.
Hallo Bert,
laten we Workum maar eens proberen (wel ver rijden, hoor..).
Om af te kunnen spreken, moeten we misschien ff een keer kontakt hebben: mail mij maar, dan mail ik je mijn tel. nr.
johan@fam-adrichem.com
Registreerde: 03 July 2017
ik ben beginnend kiter en zoek iemand die mij door-de-week wil helpen met kite lessen: niet te ver bij Veendam/Zuidlaren vandaan. Ik heb al wat lessen gehad, maar ben er nog lang niet..
op welk water zou dit kunnen?