http://www.suntoursandfun.com/kitesurfing.htm
zat hier aan te denken.....:9
wel ff me ouders overhalen
kijk ook ff bij gallery zie je hoe het ontbijt eruit ziet. en dit is niet speciaal voor de foto, zo is het elke ochtend8). het kwijl druipt me door de mond als ik het zie.IK WIL TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_/-\o__/-\o__/-\o__/-\o__/-\o_
_/-\o__/-\o__/-\o_
ik krijg er steeds meer zin in...
Ben er dit jaar ook geweest, 3 weken zelfs was echt super bruut. Bij de arenal meer heb je idd bijna altijd wind ivm met de vulkaan die daar ligt. In Jaco ben ik ook 4 dagen geweest, heb daar toen 1 kitesurfer gezien wel veel golfsurfers daro. Tis wel handig als je spaans praat als je in Jaco komt want het is daar niet echt voor de westerste toeristen maar meer voor de plaatselijke bevolking en die bevolking spreek niet of slecht engels. Manuel antonio viel tegen je kon er wel super veel doen kheb daar oa geraft:P maar het is daar zooo druk met amerikanen bah!:r. Tortuguero is ook leuk als je van beestjes en plantjes wilt zien.
De steden daar zijn ook een stukke anders dan in nederland, bij elke grote winkel en banken staat er iemand met een dikke geweer voor de deur. Je word er soms ook hard genaaid daar, we hadden is voor 80euro gepind en er kwamen alleen maar valse briefjes uit de automaat8)7
Eten is daar ook top, ze eten daar 3x per dag warm. Het fruit smaakt daar ook 6x beter als hier als je daar bent moet je echt een annanas kope die zijn echt lekker!! En als je bier koopt of besteld neem dan IMPERIAL:9
Martinair vlieg vanuit schiphol naar costa rica via florida:r:r JE moet dus in Amerika uitstappen en daar door die controles heen:( er word aan je kont geroken door een drugshond, je moet 3 keer je spullen laten controleren, zelfs je schoenen uit doen8)7. Ik ging daar ff pissen mocht ik van een oetlul daarniet de plee meer uit omdat ik mn tas had meegenomen naar de wc8)78)7. retour kost 700euro dacht ik
Als je nog vrage hebt moet je het maar zegge mn zus heeft daar een jaar op universiteit gezeten daro die weet er meer over.
mzzls, Bart
jup i know, we waren 2 uur kwijt alleen maar voor paspoort controle en bagagecontrole, Twas net code oranje of zo iets, heb ik weer8)7
Bart
Registreerde: 23 July 2003
wil dit jaar in december /januari een tijdje naar costa rica.
met de wind zit het volgens mij wel goed daar in deze periode.:*)
wie is hier al geweest en heeft goede tips....