Ameland

Door: Jottum Reacties: 3 Hits: 603
Jottum 10 July / 2005 / 13:12

Hi,

Ik heb een aantal keren op Ameland gevaren bij hollum, tussen paal 3 en 4 (met vergunnig uiteraard). Nu zou ik ook graag een keer aan de wadkant varen. ik sta op een camping in hollum, hoe kan ik het snelste op een spot aan de wadkant komen met en fiets waar je gewoon mag varen? Mag je uberhaupt nog wel op het wad varen bij Ameland, of moet je hier wederom een ontheffing voor aanvragen?????

Morres 10 July / 2005 / 20:09
kienstra ff bellen;)

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Benjo 10 July / 2005 / 21:31

Yo Jottum,

Aan de wad kant mag alleen in Nes gekite worden waar je met de boot aan komt. En dan juist alleen achter het restaurant de Piraat tot aan het dorp Buren (buremerstijger).

Hiermee zijn we al heel blij dus ga dat a.u.b. ook doen als je op het wad gaat kiten !!

Gr. en wanneer kom je eigenljik, misschien  kom ik je tegen, (ik woon zelf ook in Hollum).

Ride Hard Feel Free !!

Jottum 11 July / 2005 / 09:35
Okee, dan zie je mij niet veel op het wad en als je me zite zit ik dus daar :) Zo"n mooie spot dat, ameland, daar wil je niks verneuken..... Ik ga zelf misschien woensdag maar dat licht aan het weer etc. Zal wel voornamelijk aan de noordzeekant zitten daar bij paal 4.