Wij zijn afgelopen zomer naar El Gouna geweest met de luchtvaartmaatschappij Aeroflight uit Dusseldorf. Daar deden ze bij ons niet moeilijk over de bagage, maar wat wil je als je 20 man achter elkaar hebt staan met allemaal grootte boardbags
Ik zou wel alle 3 de kites meenemen, want je weet maar nooit in Egypte. De ene keer vaar je met je kleinste kite en de andere keer met je grootste kite. Ik weet niet welk board je hebt, maar als je een all round boardje hebt, dan is 1 boardje prima. Wij hebben zelf niet in Hurgarda gekite, maar in El Gouna. Als je een dag de tijd hebt, dan zou ik zeker een keer naar El Gouna gaan, want het is echt een droomspot daar. Ik weet niet of je het Kitesurfmagazine hebt, maar daar staat een heel mooi verslag in over El Gouna.
arke is prima vorig jaar naar fuerte geweest niks geen probleempjes
en met vliegen nog even extra poen mee nemen want ze willen je soms wel de gek aansteken met 10e per kg
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Verder is het ten alle tijde zo dat u bij reservering kunt doorgeven
welke kitespullen meegaan zodat wij contact op kunnen nemen met de
luchtvaartmaatschappij om na te gaan of er wel/geen kosten aan
verbonden zijn.
Indien de vlucht word uitgevoerd door Arke Fly dan moet het bord
inclusief vlieger kleiner zijn dan 165cm. tevens moet het binnen de
20kg bagagevrijdom vallen. Is het meer dan 20kg dan zult u overbagage
moeten betalen. Dit bedraagt € 5,00 per extra kilo.
ik wil ook heel graag!!!!
wat heeft het bij jouw gekost?
Ik ga met mijn ouders mee voor dertien dagen, dus heb geen idee wat het gekost heeft.... Maar bedenkt voor de info..
beter 1kite te veel bij dan 1te weinig
Als je met martinair gaat, moet je gewoon zeggen dat je golf stuff bij je hebt.
Je mag namelijk GRATIS 15 KG aan golf stuff meenemen!!!!!
Toen ik ( en vriendin )met de kerst naar Hurghada ging heb ik gezegd dat ik voor twee pers. Golf stuff bij me had.
EN DAT HEEFT ME NIKS GEKOST!!!!!
DUS!!!!!!!!!!!!!!
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Neem gewoon diarreeremmers mee, geen norrit, helpt niet. Ik let altijd wel op wat ik eet, k"neem bv nooit groente wat bij t buffet ligt, maar toch raak ik elke keer weer aan de schijt. Net als bijna elke andere toerist trouwens. Geen water uit de kraan, geen ijs in je drinken, enz..enz..
Ben meerdere keren in egypte geweest en vaak is t in de 2e week wel ff goed raak. Zo"n desinfect tubetje handspul is trouwens wel handig om bij je te hebben. Dat geld daar is namelijk echt onwijs ranzig, en ook 1 van de redenen waar mensen ziek van worden.
Ga zeker eens eten bij Ciao Bella, ligt tussen Sakalla en Yasmin in, vraag even aan t kitecenter waar je uit moet stappen, kunnen ze je wel uitleggen. Superlekker eten voor weinig geld.
Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)
@ Jozef: wat tips:
El Gouna is relatief veilig, we zijn daar 3 weken geweest en we hadden weinig last. Hurghada niet safe, ben daar nu al 3 keer geweest enne elke keer hebben er meerdere ellende.
@ Flag, alles meenemen....conjooo heeft niet vaak gelijk maar nu wel ;-)
Thnx voor de info gertjan
Registreerde: 24 October 2001
Ik ga over een maandje naar egypte toe... Met arke reizen... Alleen heeft iemand ervaring met deze reisorganisatie wat betreft de bagage die je kan meenemen...? En misschien wat handige tips...? Ik was van plan om 3 kites en 1 board mee te nemen.. Of als het te zwaar word, 2kites en 1 board