op welke meer in italie mag je kite en is het wind zeker

Door: catapultboardertje Reacties: 5 Hits: 950
catapultboardertje 15 January / 2006 / 16:35
welke meren in italie mag je kite en is het daar wind zeker wat natuurlijk belangerijk is tanks gr remy

haaaanz 15 January / 2006 / 16:36
als ik het goed heb ligt in het noorden ergens het garda meer, daar is goede wind en je mag er geloof ik ook kiten :)

johndoe 15 January / 2006 / 16:44

garda meer kan.. is vlagerig en niet windzeker

adriatische kust (oosten) kan ook.. aleen niet windzeker

je kan beter naar de westkust gaan, in de buurt van frankrijk en daar dan rechts van

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

catapultboardertje 15 January / 2006 / 16:47
ej haaanz dat klopt die hat ik la in gedachten maar er zijn meer meren en wil daar dus wat meer over weten

kitertjuh 15 January / 2006 / 21:42

volgens mij si het garda meer zo dat je alleen op het midde van het meer mag kite want het meer is omgeven van rotsen je moet er ook betalen om te kite en het is UBER DRUK.

maar op kitehigh even de zoek functie gebruiken daar was er een topic over.

----> K I T E S T U F F . N L 

Laurenss 16 January / 2006 / 18:30

ik zou comomeer mijden. Ben daar van de zomer geweest en die strandjes zijn dus enorm druk (terwijl ik er eind augustus/begin september was, dus de drukte golf zou dan ook grotendeels voorbij moeten zijn).

Daarnaast zijn de strandjes ook enorm klein, om goed je kite op te laten zou je 15-20 meter lijnen moeten nemen.

Tot slot is de wind zwaar ruk, super gusty. "S middags is er meestal van die thermische wind die varieert van het ene moment rond de 3/4 en het andere moment rond de 6 ligt. heb daar ook maar een stuk of 4 kiters gezien toen ik er was.