Goede Kite-, golfsurf spot in Europa??

Door: Reacties: 24 Hits: 1722
johndoe 17 January / 2006 / 22:23
  Yo

Weet er iemand ergens een goede surfspot in Europa waar je zowel kan golfsurfen als kitesurfen. Desnoods alleen golfsurfen maar liefst allebei. Ik ben namelijk van plan om een kitevakantie te maken. Liefst ook niet te duur dus een klein huisje huren met een paar vrienden.

Bedankt alvast voor de antwoorden !
Grtzworshippy

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

LOOPBITCH 17 January / 2006 / 22:27
tarifa!!!! waves, wind, europe and warm 

johndoe 17 January / 2006 / 22:28
Is het daar niet te druk ? Of heb je daar verschillende spots ?

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

LOOPBITCH 17 January / 2006 / 22:30
je zal wel een paar secret spots vinden denkek, maar als je niet echt gevordert bent, zou ik niet echt aanraden om naar daar te gaan, twaait daar heel hard

johndoe 17 January / 2006 / 22:40
niet Tarifa dus :p Ik ben nog niet geweldig gevordert. Ik kan gewoon varen om het duidelijker uit te drukken. Golfsurfen willen we leren, dus misschien ook een plaats waar je materiaal kan huren.

incomplete 18 January / 2006 / 09:15
ik ben in fuertaventura geweest vorige herfst, was weining wind dus ben ik aan de overkant van het eiland gaan golfsurfen, waren perfecte golven. maar dat lag volgens mij ook aan de maand dat we daar zaten.
het is jammer genoeg wel zow dat het ook heel hard kan waaien in fuerte.
ik zat daar in ?satevento?, daar waait het in de zomer - gem winkracht 7/8 dus das hard.

ik zou niet weten hoe het op flagbeach is, maar ik hoorde dat dat wel beter was dan satevento?
NO WIND, NO FUTURE

-DAVE- 18 January / 2006 / 10:30
  LoopBitch!  je mag je lijst wel eens aanpassen dan, daar claim je nog nooit ergens geweest te zijn...

"ben nog nooit weg geweest, maar wil wel eens naar hawai gaan"

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

johndoe 18 January / 2006 / 11:39

Ik haat hem ... Loopbitch laat de belgen er slecht uitzien  Logisch ook als je uit knokke komt .. Rijkeluikindje zekers?  

En handlepass ... ??????? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Fre 18 January / 2006 / 11:53
wehehe NN :D gogogogoooo. opkomen voor ons nationaliteit!!

-DAVE- 18 January / 2006 / 12:09
Met BD_xs is het ook goed gekomen uiteindelijk
Dus heb nog een sprankie hoopwink
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

-DAVE- 18 January / 2006 / 12:09
Rustig , NN,  die jongeman mankeert gewoon wat in het hoofd, kan hij niks aan doen waarschijnlijk.

Ik vind alleen dat Yannick wel een oordeel moet krijgen van mensen die echt in Tarifa zijn geweest en het dus echt ervaren hebben  in plaats van leugens van een leugenachtige fantast.

voor de rest niks aan de hand..wink

Rutger 18 January / 2006 / 16:26
Nou ik niet

johndoe 18 January / 2006 / 16:28
Hij vaart met North Dave ... Komt niet meer goed hoor

kitertjuh 18 January / 2006 / 16:29
dave kijkt positief tegen het leven aan
              ----> K I T E S T U F F . N L 

Magic_Ed 18 January / 2006 / 16:30
Dave is een gelukkig man
w w w . v e r s u s s h o p . n l

damman 18 January / 2006 / 16:34
oow dit topic wordt alsmaar interessanter,
Tga  nog goed komen!

-DAVE- 18 January / 2006 / 17:13
  ontopic > TARIFA  jongons!  Tarifa !  ...topic is Tarifa bonk
Oops sorry , het topic is dus Plekken in Europa , niet alleen Tarifa,  ooo men wat ben ik  red face. frusty

De forum Search doet het Trouwens weer   worshippy

Yannick, als je op   drukt en daar in het venster je searchwoord invult Zoeken   zoek
, dan krijg je een heleboel hanglostopics met en Over Tarifa.  

ibis 18 January / 2006 / 17:39

-DAVE- 18 January / 2006 / 18:11
  sorry! de editor slaat op hol als je op  drukt!

Vliegermannetje 18 January / 2006 / 18:15
Shut the fuck up and LOOP that shit!

felixie 18 January / 2006 / 18:16
for cheap and active kite holidays www.kiteactive.com

felixie had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2010)

-DAVE- 18 January / 2006 / 18:23

jorush 18 January / 2006 / 18:37

jorush had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 20 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)

Zildian 18 January / 2006 / 19:26
Haha die LOOPNOOB!!! wat een lol
Lekker Door Beulen!

RichardK 18 January / 2006 / 19:46

Je kunt het ook wat dichter bij huis houden. Er zijn veel stranden te vinden in b.v. Frankrijk. Ben zelf op 2 jaar geleden bij la Palmyre geweest. Je kunt er makkelijk met de auto komen en er zijn genoeg spots om te kitesurfen met vlak water b.v. in de buurt van Ronce-les-Bains(wel schoentjes aan doen en oppassen met eb en vloed)

Verder is het aan de Atlatische kust dus gegarandeerd lol met golfsurfen en op rustige dagen uitstekend geschikt om te leren(golfsurfen).

Het ligt in de buurt van Lacanau 100km richting het noorden.

Alleen tijdens de hoogzomer maanden is er meestal niet veel wind(10kn in de middag).

Mijn mooiste 24uur waren een super kite sessie in de middag(15kn) en s"ochtens golven van 3m om op te bodyboarden.

Oja nachtleven kennen ze er niet echt dan moet je weer na Lacanau.

Verder zijn er nog vele spots in die regio, alleen moet je de drukke(bewaakte) stranden niet met je kitesurf spullen opgaan, dan kan je nog wel eens een (golf)surfboard in de nek krijgen van een local(dus erg slim om een helm op te zetten op het strand!)