Met een goede poniente wind van rechts is het best goed te doen .
Je moet eerst naar Torremolinos boulevard helemaal afrijden tot het eind en daar heb je de kite spot. Uitgaan alleen op de vrijdag en zaterdag.
Bij wind van links de levente of hoe je dat schrijft is het vanaf Marbella los monteraos goed te doen en hoe meer je naar het Westen gaar hoe harder de wind zal worden tot Tarifa en daar blaast die dan je ballen uit je broek.
De mooiste spot bij een levente als je niet volledig weg geblazen wil worden bij wind van links is Sotogrande dat ligt tussen Marbella en Gibralter in helemaal top.
Er zijn daar alleen wat locals en voor de rest super relax.
maar dat is volgens mij een 1 van mallaga rijden
mallaga licht toch aan het strand ?? kan je niet op loopafstenad ofzo ergens kiten ??
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
ik zou het niet proberen volgens mij zit je dan midden in de havenuitgang of loop je over de strandstoelen.. in de zomer is het ook verboden dacht ik daarzo. niemand gezien tenminste laatste keer. je zal wel een klein stukje moeten verplaatsen om echt goed te kunnen kiten.
bij malaga kun je ook kiten, ter hoogte van de afslag naar het vliegveld.
indd bedankt
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Registreerde: 24 October 2001