kiten malaga

Door: arnoud87 Reacties: 13 Hits: 2278
johndoe 27 March / 2006 / 15:18
heeft iemand enig idee hoe het kiten wind uitgaan etc is op mallaga rond mei

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

the robster 27 March / 2006 / 15:59

Met een goede poniente  wind van rechts is het best goed te doen .

Je moet eerst naar Torremolinos boulevard helemaal afrijden tot het eind en daar heb je de kite spot. Uitgaan alleen op de vrijdag en zaterdag.

Bij wind van links de levente of hoe je dat schrijft is het vanaf Marbella los monteraos goed te doen en hoe meer je naar het Westen gaar hoe harder de wind zal worden  tot Tarifa en daar blaast die dan je ballen uit je broek.

De mooiste spot bij een levente als je niet volledig weg geblazen wil worden bij wind van links is Sotogrande dat ligt tussen Marbella en Gibralter in helemaal top.

Er zijn daar alleen wat locals  en voor de rest super relax.

Vliegermannetje 28 March / 2006 / 09:00
Het best kan je een stukje naar het westen rijden, langs de kust.. dan kom je vanzelf mooie spots tegen. Canos de mecca, en ook tarifa
Shut the fuck up and LOOP that shit!

the robster 28 March / 2006 / 17:52
Noem je dat een stukje dat is een paar honderd kilometer en bij een poniente is dat absoluut onzin om zo´n tering end in de auto te gaan zitten.

kitefreak101 28 March / 2006 / 18:16
weet wel spots bij denia woont me tante daarheb ik lkkr kunnen kite maar dat is volgens mij een 1 van mallaga rijden
slingshot feul !!

johndoe 29 March / 2006 / 16:27

mallaga licht toch aan het strand ?? kan je niet op loopafstenad ofzo ergens kiten ??

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Tijn 29 March / 2006 / 16:31

ik zou het niet proberen volgens mij zit je dan midden in de havenuitgang of loop je over de strandstoelen.. in de zomer is het ook verboden dacht ik daarzo. niemand gezien tenminste laatste keer. je zal wel een klein stukje moeten verplaatsen om echt goed te kunnen kiten.

www.TijnvanEsch.com * www.facebook.com/TijnvanEschKiteboarding * Liquid Force Kiteboarding * KiteActive.com

zoontje 29 March / 2006 / 17:36
malga kan je prima kiten
no balls no glory

Jurrien 29 March / 2006 / 18:17
Boek em dan ff door naar Torremolinos, prima spot
---===Kitefabriek IJmuiden===--- Kite reparaties zoals het hoort! facebook.com/kitedokter

zagy 29 March / 2006 / 20:55

bij malaga kun je ook kiten, ter hoogte van de afslag naar het vliegveld.

johndoe 30 March / 2006 / 12:18
heb tvtje gekocht en kreeg ik een ticket bij en die moeten we naartuurlijk wel even benutten indd bedankt

dom 30 March / 2006 / 12:28
dude waar koop jij je tv"s
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

Slis 30 March / 2006 / 12:37
das wanneer je een flat tv koopt
en daar zit te vliegticket bij inbegrepen
BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

johndoe 30 March / 2006 / 12:59
ja haha ding met van die lichten aan de achterkant wel leuk kan ook nara dublin monaca berlijn rome nog paar plekken wel leuk