Wat is leuker? Workum of Makkum?

Door: Sosso Reacties: 6 Hits: 985
Sosso 18 August / 2006 / 22:22

Hoie mensen zoals aan het topic te zien wil ik graag een "eerlijke" mening, discussie over wat nou de leukste, beste, drukste, veiligste spot is. Workum? of Makkum.

Of zijn er ook nog betere leukere tussen of in de buurt van deze spots, ga morgen namelijk uiteindelijk toch naar de oostkant van het ijselmeer dus vanddar, bedankt alvast! Greetz

Wind.....tis een haat liefde verhouding

alexfloor 18 August / 2006 / 22:31
workum is leuker en je mag op makkum ook niet kiten.. simpel dus he
If it doesn't blow, it sucks!

KitingDaddy 18 August / 2006 / 22:48

Ben zelf nog maar net begonnen maar vind Workum een top spot .

Auto lekker dichtbij en toffe gasten die niet te beroerd zijn om een handje te helpen .

Makkum heeft volgens mij idd een kite verbod. Zelf ben ik daar nog niet geweest.

JJ-Slingshot 18 August / 2006 / 22:55
workum is hele jaar open en makkum is van 1 oktober t/m 31 april geopend voor kiters. Maar in workum is je auto dichter bij 't strand
BLALAALALLALALALALALALALALA

berent 18 August / 2006 / 23:05
Workum is zwaar gezellig, altijd relaxte lui daar. Behalve als je duitser bent, maar dat geldt vast bij meerdere spots.

alexfloor 18 August / 2006 / 23:09
en soms lopen er leuke dames rond die je een blikje redbull komen geven!! Leuk toch!
If it doesn't blow, it sucks!

Sosso 19 August / 2006 / 01:00

Nou dat is duidelijk, ben blij dat ik het nog gevraagd heb (want van dat kiteverbod wist ik niet eens!) maar dan wordt het zekers workum, bedankt voor de reacties en veel plezier ieder morgen!!!!

Sj

Wind.....tis een haat liefde verhouding