Ben je bang dat ze schade op je gaan verhalen
Goed voor je evenwicht te bewaren
Dit is gewoon een ouderwetse strontpijp, elke bouwmarkt heeft wel een stukje anders gewoon even in je tuin graven
Quote: Magic_Ed - Vandaag 10:22
Maar hoe kom je aan een stuk gasbuis?
Ga je echt keihard onderuit man
Jordy gaat maar eens handarbeiten
Ik heb er dus ook eentje zelf gebouwd en mn vrindin heeft een echt indoboard.
@ Gonkerd: je zou op die pvcbuis nog een paar stroken anti-slipjestape kunnen draaien (ook gewoon bij de bouwmarkt te krijgen) dan blijft die buis beter op een lijn.
Verder over de ondergrond: hoe gladder, hoe beter is het divies!
Ik had er een half jaar geleden een gemaakt.. helemaal hip aan de waterkant als het niet waait!
had dezelfde maten als de indo.. een een houten rol.. eventueel griptape van skateboard op de plank en je bent klaar om te gaan;)
jammer geneog heb ik de maten niet meer..
nou nu maar ff rap naar de karwij en zagen
ik ga hier verslaafd aan worden haha
kijken of ik m`n vrouw er ook es op krijg
Je hoeft echt niet te gaan knutselen om hetzelfde effect te krijgen.
http://www.medipreventiecentrum.nl/index.html?f=producten/oefenmaterialen/oefentoloefentollenbalansoefeningevenwichtsoefeningwiebeltol.html
Zo train je niet alleen je zijwaardse stabiliteit, maar ook je voor en achterwaardse. Effectiever dus.
en als je dat nie wil moet je gewoon met je reet op het water helpt ook....
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
@Math2k : Die balanstol is veel minder tof, dat is na 1 minuut al dodelijk saai.
ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)
robert1102 had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2011)
Registreerde: 17 August 2005
p.s ik op geen enkele wijze verantwoordelijkheid voor het produceren/gebruiken van het indoboard