Houten surfboard

Door: thekiteboy1 Reacties: 5 Hits: 4978
thekiteboy1 07 November / 2017 / 11:37

Beste kiters :)
Begin dit seizoen plaatste ik een bericht over een handgemaakt houten surfboard als examen project. Deze heeft de eerste sessie helaas niet overleefd. Veel van geleerd natuurlijk, bijvoorbeeld dat hij veel sterker gemaakt moest worden dan houten golf-surfboards. Na een seizoen lang ontwikkelen heeft mijn board 2.0 zijn eerste sessie overleefd. Mocht hij deze winter doorstaan wil ik deze voor de liefhebber in productie brengen. Voor enthousiaste boardbouwers: Houd mijn site in de gaten! Ik plaats binnenkort iets over mijn proces. www.mennolabee.com

thekiteboy1 had een 4 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 25 - 29 knots op zijn Best TS (2017)

Kitemen 07 November / 2017 / 11:42

Mooi boardje hoor en goed om te horen dat er een leercurve is! Keep up the good work

Sanka 07 November / 2017 / 12:55

Ooooh moooooiii!!! 

https://www.instagram.com/fountainfish/

Sanka had een 5 sterren sessie in Maasvlakte 2 met maar liefst 17 - 22 knots op zijn Airush ONE (2011)

Lukic 08 November / 2017 / 12:48

Ik heb je erop zien surfen afgelopen zondag op Kijkduin. Je hebt na afloop nog mijn kite aangepakt. Ik zag je van te voren al gefotografeerd worden door je vriendin met je board. Ik dacht die is trots op zijn spullen. Maar terecht want hij is super mooi! 

thekiteboy1 08 November / 2017 / 13:49

@lukic haha Thanks, lache :) Ik ben er zeker trots op{#emotions_dlg.pompom.gif}

thekiteboy1 had een 4 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 25 - 29 knots op zijn Best TS (2017)

thekiteboy1 23 June / 2018 / 17:26

Ben ik weer!
Deze keer een boardje 100% gefocust op kiten.
De vorige 6'' was soms wat groot als het hard waaide.
Deze keer een 5'' klein handzaam waveboardje.
Nergens designs of bouwtekeningen gestolen dus ben benieuwd hoe dit vaart. Boardje is 4 kilo en gemaakt van Red ceder en Paulownia. Www.mennolabee.com

thekiteboy1 had een 4 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 25 - 29 knots op zijn Best TS (2017)