Reacties
Langbeest 19 June / 2009 / 05:53
Gaaf, even een kite halen voor mijn vakantie en daarna weer inleveren.
Geen wind....neem een thermoskan mee

Martijnvh 19 June / 2009 / 08:22
mensen als langbeest verpesten het

-DAVE- 19 June / 2009 / 08:40
Of ze zijn desperate, of ze staan heel erg achter hun kwaliteit. Smiley
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Reindert94 19 June / 2009 / 08:49
Of is er iets mis met de kites en proberen ze ze zonder paniek te zaaien terug te krijgen...
FLYHIGH.BE & Airush gear

Reindert94 had een 4 sterren sessie in Blankenberge met maar liefst 18 - 23 knots op zijn Airush Wave (2016)

Stuiver 19 June / 2009 / 09:52
Of je krijgt North bonnen ter waarde van je Kite terug ofzo... er staat niet echt duidelijk of je cash terug krijgt. Alleen een 'refund.'

Maar hoe meer er weer ingeleverd wordt hoe goedkoper ik aan me nieuwe kite kom. Hij is immers misbruikt.

Hoe dan ook een goede zet! Kwalitatief is het volgens mij wel voor elkaar.

iAn 19 June / 2009 / 16:01
Best heeft dit al jaren, 30 dagen niet-goed-geld-terug, 'Even if your dog eats it'
Is n typisch amerikaanse garantie.
Zo proberen ze het laagdrempeliger te maken om het product aan te schaffen, maar een heeeeel klein % zal daadwerkelijk binnen 30 dagen gaan klagen.

ElRudo 19 June / 2009 / 16:31
Dave, ze zijn compleet desperate. In 2010 wordt het Ocean Desperado!

Tom-TX 19 June / 2009 / 17:32
vet, maar zoals bij elke warranty staan er de kleine lettertjes bij-> niet geldig voor slecht behandelde kites en equipment. -> terecht wel Smiley
IKO No. 8323

posty 19 June / 2009 / 19:57
"Now, for the first time ever, a kiteboarding company..."

Doh, Best heeft dit juist sinds 2009 afgeschaft na jaren... Smiley

posty had een 4 sterren sessie in Curacao, St Jorisbaai met maar liefst 16 - 24 knots op zijn Best Kahoona (2009)

dr511 19 June / 2009 / 20:49
tja meeste kites kun je zo ook wel testen voor je ze koopt daar hoef je niet eerst je portomonee voor te trekken
Ziki Ondergoed, schultenbrau

HJ11 19 June / 2009 / 23:38
Quote: -DAVE- - 19 juni, 2009 (10:40)
Of ze zijn desperate, of ze staan heel erg achter hun kwaliteit.


Ze volgen in de voetsporen van Eclipse.
Die hebben al bijna 2 jaar hun 100% garantie/repair regeling.
Ook dat 30 dagen niet goed en geld terug gerantie wordt door veel merken gehanteerd (bv BEST)
Ik heb hun kite mogen testen en kan alleen maar zeggen dat die merken achter hun kwaliteit staan Smiley

Maar deze info bestond toch al?

HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)

Slis 20 June / 2009 / 07:21
snap niet dat mensne hier een negatieve gedachte over kunnen hebben
je hoopt dat je eigen merkje maar ooit zo'n garantie ging opnemen!

ik vind het super!
BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

jorrit 20 June / 2009 / 07:48
Hahah, ik vaar al een paar jaar met OR. Er is alleen nog niks stuk gegaan *klopt nu af onder de tafel*
Dus lekker makkelijk zo'n garantie Smiley
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.

wouters 20 June / 2009 / 09:46
Ja ze hebben dit in de Canada verzonnen. Er zitten geen kleine lettertjes aan behalve dat de verzendkosten (heen-en -weer iets van 20 euro) niet gedekt worden. Voor de rest is het gewoon zonder vragen je geld terug door OR.

ECHTER!!!!
Deze regeling is meer van toepassing in een land waar OR bijvoorbeeld moeilijk te testen is.

In Nederland zijn de OR spullen gewoon te testen. Wij van Stormchaser in de Benelux doen dan ook NIET mee aan deze - koop je spul en lever het weer in na een maand - garantie

redenen:

1. Misbruik van de regeling. Het trekt ook een hoop "klanten" aan die je als verkopende partij liever op je black-list zet.
2. We zien het nut er niet van in aangezien je in NL gewoon het OR spul kunt testen.
3. De regeling is gebaseerd dat de klant koopt tegen MSRP prijs (dus zonder korting). Wij van Stormchaser maken liever een mooie prijs voor iedereen die ECHT geintresseerd is.

Kortom. Je moet het inderdaad zien als de "niet-goed-geld-terug" garantie van Best als je rechtstreeks via de website van Best zelf zou bestellen. Het industry first verhaal zie ik dan ook als een beetje prietpraat... Mocht je OR gear willen kopen en deze 100% regeling wel belangrijk vinden dan kan je altijd rechtstreeks tegen MSRP via OR direct bestellen.

Wil je een mooie prijs met goede after-sales service dan kan je gewoon bij ons terecht.


HJ11 20 June / 2009 / 13:16
Super dus Smiley

HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)