Reacties
kiteboardertje 22 July / 2009 / 05:20
van wie is deze nieuwe winkel?
http://www.KbWorks.nl

-DAVE- 22 July / 2009 / 05:34

kitesurfshop.nl
Statusactief
HouderDAS001407-CSVNE
DASA Haarlem Holding BV
Marsstraat 82
2024GG HAARLEM
Netherlands
Administratieve contactpersoon
SPA013401-CSVNE
G. Spaans
+31 (0)622747624
gijs.spaans@gmail.com

 
 
Je kan hem nog twitten ook ofzoiets: http://twitter.com/gijsspaans 
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

arjenvdveen 22 July / 2009 / 06:14
Deze nieuwe winkel hebben Gijs en Ik (Arjen) opgezet. Als eerste hebben we de website gemaakt en nu gaan we de fysieke shop bouwen. Deze komt te zitten in het sportcentrum Healthcenter Spaarneboog in Haarlem. We hebben er helemaal zin in!

Lars91 22 July / 2009 / 07:21
Zware concurrentie van kater daar hun bieden al kites aan vanaf €50 Smiley
Fuels en een matras voor weinig wind

Lars91 had een 5 sterren sessie in Workum met maar liefst 15 - 19 knots op zijn SlingShot Fuel (2007)

rimmert 22 July / 2009 / 07:43
Duidelijke overzichtelijke site! Vind de kleuren wel wat somber vergeleken met het logo. Bestelprocedure is toppie. Vind alleen niks terug over die vette korting voor de eerste 10 online klanten zoals in de Twitter op de homepage staat ;)

Succes
- www.KITESTART.nl - De meest complete startpagina voor kitesurfers! -

rieeees 22 July / 2009 / 08:11
Ik wil jullie enthousiasme niet de grond in stampen, maar ik vraag me af in hoeverre deze winkels met enige marketingkennis en bijkomend marktonderzoek worden opgezet. Vaak zie je dat dit soort winkels uit liefde voor een bepaald iets wordt opgezet, maar business wise...

Ik zie direct een aantal spelfouten, dat vind ik voor een commerciële site echt niet kunnen. Verder woon ik zelf in Haarlem en vraag ik me af hoe jullie je doelgroep gaan benaderen vanuit een verlenging van de Aldi en de Vomar...
Dit vraag ik me af vanwege de locatie zelf en vanwege het Coraaltje die enkele kilometers verder zit (met een goede reputatie). Waarop onderscheiden jullie je c.q. waarom moeten mensen per se naar jouw winkel komen?

In ieder geval heééél veel succes jongens!Smiley

Emiel 22 July / 2009 / 08:31
Quote: rieeees - 22 juli, 2009 (10:11)
Ik wil jullie enthousiasme niet de grond in stampen, maar ik vraag me af in hoeverre deze winkels met enige marketingkennis en bijkomend marktonderzoek worden opgezet. Vaak zie je dat dit soort winkels uit liefde voor een bepaald iets wordt opgezet, maar business wise... Ik zie direct een aantal spelfouten, dat vind ik voor een commerciële site echt niet kunnen. Verder woon ik zelf in Haarlem en vraag ik me af hoe jullie je doelgroep gaan benaderen vanuit een verlenging van de Aldi en de Vomar...Dit vraag ik me af vanwege de locatie zelf en vanwege het Coraaltje die enkele kilometers verder zit (met een goede reputatie). Waarop onderscheiden jullie je c.q. waarom moeten mensen per se naar jouw winkel komen? In ieder geval heééél veel succes jongens!

waarop ik dan weer denk, joh, als je zo professioneel bent, weet je ook dat je zoiets beter in een mail kan doen ipv online op een forum..
Topsup.nl - Topsloep.nl

rieeees 22 July / 2009 / 08:39
Quote: Emiel - 22 juli, 2009 (10:31)
Quote: rieeees - 22 juli, 2009 (10:11) Ik wil jullie enthousiasme niet de grond in stampen, maar ik vraag me af in hoeverre deze winkels met enige marketingkennis en bijkomend marktonderzoek worden opgezet. Vaak zie je dat dit soort winkels uit liefde voor een bepaald iets wordt opgezet, maar business wise... Ik zie direct een aantal spelfouten, dat vind ik voor een commerciële site echt niet kunnen. Verder woon ik zelf in Haarlem en vraag ik me af hoe jullie je doelgroep gaan benaderen vanuit een verlenging van de Aldi en de Vomar...Dit vraag ik me af vanwege de locatie zelf en vanwege het Coraaltje die enkele kilometers verder zit (met een goede reputatie). Waarop onderscheiden jullie je c.q. waarom moeten mensen per se naar jouw winkel komen? In ieder geval heééél veel succes jongens!waarop ik dan weer denk, joh, als je zo professioneel bent, weet je ook dat je zoiets beter in een mail kan doen ipv online op een forum..


Je reactie spreekt boekdelen. Nergens geef ik aan dat ik profi ben, ik start ook geen kitezaak. Maar dit zijn vragen die elke ondernemer zich af moet vragen. Of je nou een visboer bent of een autoverkoper. Je maakt reclame op een forum, sta dan ook open voor (dit soort) vragen. Persoonlijk zou ik hier vol met enthousiasme reageren dat het geweldig gaat worden, jouw reactie is echter een gemiste kans. Nogmaals succes.

bolssine 22 July / 2009 / 08:48
He Rieees,
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.
 
Mijn suggestie:
Als je volgende keer opbouwende kritiek hebt, mail dat dan even aan die persoon.  Over het algemeen komen je welgemeende suggesties / vragen dan beter aan. Tenminste als dat is wat je wilt.
 
Emiel, succes en soms is niet reageren beter dan aanvallend reageren.
Je doet daarmee eigenlijk hetzelfde, terwijl je simpelweg wil aangeven dat je suggesties prettig vind, maar dan wel op een andere manier.
 
Klaar dus. ;-)
 
groets, Ine 
 

rieeees 22 July / 2009 / 08:54
Hoi Bolssine,

Ik stel voor om de discussie te beeindigen, want een wellezend persoon kan echt zien dat ik ze oprecht veel succes wens maar ook oprecht bepaalde vraagtekens heb. Als jij je site online gooit, de website breed promoot, dan moet je zorgen dat je je zaakjes op orde hebt (spelfouten issue). Als jij een auto wil verkopen, dan doe dat ook niet met kapotte deuren en een vierkant stuur.

Het verschil in deze is dat ik zacht op de persoon ben maar hard op de inhoud. Emiel kan slechts terugkomen met een persoonlijke aanval. Dat is erg stijlvol, nietwaar?

Hey jongens Smiley

bolssine 22 July / 2009 / 08:55
Site bekeken. Ziet er goed en strak uit. Mijn complimenten.
Ik mis wel mijn North Evo's!!
 
groets,
Ine 
 

Slis 22 July / 2009 / 08:56
de shop is niet eens van emiel, haha mooi dit!
succes met de shop heren.

op wit is je logo niet te zien overigens
BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

djavin 22 July / 2009 / 09:00
huppa kudo's voor rieeesss, die vragen lijken me terecht en een forum is voor publieke opinie, dus kom maar op met de tegen argumenten.

ik wens ze veel succes, moeilijke markt, maar met een passie voor de sport, kun je er heel gelukkig van worden, zonder dat je miljonair wordt!

zet m op Smiley

djavin 22 July / 2009 / 09:02
ow en nog een gratis tip, verkoop nou ook eens al die losse dingen. Een clamcleat, losse lijnen, chickenloops. Dan heb je een mooi stukje service erbij! service - waardering - klandizie Smiley

arjenvdveen 22 July / 2009 / 14:05
Bedankt voor alle reacties! Spelfouten vind ik zelf ook vreselijk dus als je ze tegenkomt mail naar info (@) kitesurfshop.nl en dan kan ik ze eruit halen.
Verder willen wij ons onderscheiden in het testen van materiaal. Wij staan bijna altijd op het water als het waait en kunnen dan test kites/boards meenemen.
Verder gaan we kitelessen aanbieden. We zitten in een sportscentrum met +- 3000 leden en daar kunnen we best een aantal klanten uit genereren.
De opzet van de winkel is inderdaad onstaan uit liefde voor de sport maar wij vinden dit dan ook essentieel voor het geven van eerlijk en deskundig advies. Smiley