Reacties
ostendlocal 25 February / 2010 / 23:36

ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)

lucc 26 February / 2010 / 10:22
geen zin om engels te lezen maar ziet er goed uit

lucc had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Best Waroo (2010)

Govert 26 February / 2010 / 13:14
Vette sequence, vette trick!

Govert had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)

dennisr 27 February / 2010 / 17:47
Ik zal breken de truc zodat je het kunt begrijpen of als je vast komt te zitten, Break It Down in stukken. Het begint met een front-roll, dat is een draaiing in de richting van uw reis. Veiligheidsgordel grijper is in feite pakte het bord met je voorste hand achter je achterste pad / boot op de toeside rand. Om terug te keren gewoon betekent dat je opstijgen hak kant en land toeside.

Deze truc vereist veel coördinatie, dus ik adviseren om te gaan door het een paar keer in je hoofd terwijl je zit te wachten op wind of nog steeds op het strand.

Ik zal het uitleggen van de truc vanaf rechts (zoals aangegeven in de afbeelding), als u dat liever doet het naar links ... dan is het precies tegenover's, links is rechts en rechts is links.

Vanaf cruisen u wilt uw vlieger iets hoger zetten (bijvoorbeeld tussen 1 en 2 uur), maar niet gezegd te hoog, omdat dit uw rotatie zal stoppen. Zodra u uw vlieger in de juiste positie te verhogen je snelheid nog iets (ik weet dat het meer betrokkenheid, maar geloof me de truc zal beter gaan) en start om vooruit te kijken naar een sweet spot af te nemen.

Als je het naderen van uw "sweet spot" laat de rand een beetje door te gaan een beetje wind en je board plat op het water brengen. (Dit is slechts voor een fractie van een seconde aan uw rand nog effectiever te maken).

Op de sweet spot rand hard en je moet een trek uit je vlieger. (Oefen dit een paar keer de timing goed te krijgen).

Net na het verlaten van het water buig je rechterknie, mager uw rechter schouder naar het water en in de bocht. Tegelijkertijd gaan kijken over je linker schouder. (Het buigen van de knie weg is om de achteruit rotatie heb je vanaf rand stoppen, voor de pop, de schouder mager is de druk om de voorwaartse rotatie en inversie en start het op zoek is om snelheid te geven aan de rotatie).

Nu het moeilijke gedeelte ... als je voelt de rotatie is begonnen, wil je laten gaan met je rechterhand (vooruit hand), strek je je rechter been en buig je linkerbeen. Bereiken over de binnenkant van de linkerknie te grijpen de toeside spoor achter de pad / boot. Stretching je rechterbeen zal stoppen / vertragen de rotatie, dus blijf kijken over je linker schouder.

Houd de grijper zo lang mogelijk voor stijl en geloofwaardigheid. Begin kijken neer op het water al te herkennen uw bestemmingspagina. Zoals we gaan toeside land, dan hoeft U niet je voorste hand terug op de bar, maar gebruiken voor het onderhouden van uw saldo.

Wanneer u ter plaatse uw bestemmingspagina strek je je benen en comprimeren op effect. Leun een beetje naar je kont toeside om controles te voorkomen. Wanneer je in de controle op het water weer vast uw boardshorts (indien van toepassing) en haar. Kijk dan voor je vrienden om te zien of ze je zag styling it out.

Veelvoorkomende fouten:

- Kijken naar de raad van bestuur, terwijl voor het bereiken van de grijper. Dit zal leiden tot desoriëntatie en kan stoppen met de rotatie.

- Doet de truc zonder voldoende snelheid. Dit zal resulteren in niet genoeg pop en onder rotatie.

- Twijfel / angst, gaan voor de truc, maar niet met vertrouwen. Dit zal resulteren in het falen van de truc.

dennisr 27 February / 2010 / 17:48
Omdat ik zelf engels moeilijk begrijp. heb ik het even door een vertaler gehaald.
Hoop dat het nog een beetje klopt en succes

rv-i 27 February / 2010 / 19:22
Ik zal breken de truc zodat je het kunt begrijpen of als je vast komt te zitten, Break It Down in stukken.
Ik niet begrijp...

rv-i had een 5 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 17 - 26 knots op zijn North Dyno (2016)

Tsss 28 February / 2010 / 10:28

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie hem niet toeside landen.
Verder vette sequence, maar eerst maar eens de normale frontroll onder de knie krijgen