Reacties
larsdemo 30 August / 2011 / 19:30
Zie geen verschil
All We Do Is Kiteboarding

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

larsdemo 30 August / 2011 / 19:39
Ah ik zie het al 8 meter kan nu van 8-18 knt gevaren worden das wel vet !
All We Do Is Kiteboarding

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

bart13 30 August / 2011 / 20:21
Nee idd niks vernadert joh! Ga weg met je spam. Ben beniewd naar de bar, depower en seeftie. GFX zijn wel orgineel.

bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)

Yoram 30 August / 2011 / 20:22
Vindt hem wel bruut qua uiterlijk, ben benieuwd hoe die vliegt, hieronder nog een snapshot









Yoram

Yoram had een 3 sterren sessie in Murrebue met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Ozone C4 (2014)

KiterShorty 30 August / 2011 / 20:45
Het eerste verschil qua bar is dat de grote bar geen 55cm mee is maar 52.
Verder zie ik weinig verschil qua schape met de bandit 4, het uiterlijk is wel erg mooi.
Kiting is all about fun!

KiterShorty had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 27 - 35 knots op zijn F-One Bandit III (2010)

KoenvanBolhuis 30 August / 2011 / 21:50
Nice! Hoop dat ze snel binnen zijn

No blow No show

martin404 31 August / 2011 / 06:39
Het verschil wat jullie zoeken kom je bij de kassa vanzelf wel achter, dus ren maar snel naar de winkel zodat je aan iedereen kunt laten zien, dat jij DE NIEUWSTE hebt.
No kite related brand affiliations

larsdemo 31 August / 2011 / 09:18
Quote: bart13 - 30 augustus, 2011 (21:21)
Nee idd niks vernadert joh! Ga weg met je spam. Ben beniewd naar de bar, depower en seeftie. GFX zijn wel orgineel.

Bar safety en depower staan in de pdf
Babelfish:
Wij zijn trouw aan onze UPS met quick release per systeem klitband want in ons zeemilieu kan geen enkele „zandkorrel“ zijn werking verhinderen. Maar regelmatig brengen wij verbeteringen als dit jaar een nieuwe „stijvere en ajustable gevormde vinger“ die in lengte draait.

Hmmm ik ben dol op stijve uitschuifbare in de lengte draaiende vingers





All We Do Is Kiteboarding

larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

Hagar 31 August / 2011 / 11:16
en Google translate maakt er dit van :

Het hele ontwerp van de vleugel, het profiel en spanmiddelen
werden herwerkt om ons te bereiken
deze doelstellingen. De bouw werd ook
evaluatie, zoals in de distributie van materialen
in de montage methoden.
Wendbaarheid en het reactievermogen van de vleugel hangt af van
direct aan het vermogen te draaien, die we
zijn aanzienlijk verbeterd dankzij een rand
van de aanval einde, een 3-punts hoofdstel en een nieuwe
ontwerp en installatie van lat. Voor alle
laat de structuur.
Het verminderen van de diameter van de leading edge,
met bijna 20% minder lucht volume brengt
een aanzienlijke winst in termen van lichtheid in
het lage bereik. De nieuwe diameter is
een verhoogde boete voor een betere penetratie
in de lucht vooral in het hoge bereik.
Ook winst in termen van comfort, met een
de uitvoering en een snellere inflatie.
Een nieuw type lager profiel is geselecteerd,
gemakkelijker om een ​​schok te houden in de controle
het hoge bereik. In het lage bereik, is het meer tolerante
te worden gevoerd, waardoor een constant vermogen
beschikbaar zijn.
Het resultaat is een betere controle van de Sliding
vleugel, minder zijdelingse grip, minder ondersteuning
in de vlotter en benen.
Er is veel werk gedaan op de terugkeer
informatie, is het mogelijk om de controle te passen en
op elk moment de positie van uw vleugel, macht,
snelheid. De bar druk was gewoon
gemeten voor de pilot is niet al te fysiek.
De B5 biedt meer ondersteuning bij
het harnas en de onderarm.
De bar is ideaal voor uitzending beschrijft
alle nodige informatie.
Om de veeleisende specificaties te voldoen
elk jaar is zestig prototypes
wij realiseren en meer dan 120 dagen
besteden we op het water voor elk te ontwikkelen
collectie.
Doelstellingen grotendeels bereikt met de B5: licht,
beheersbaar, responsieve, tolerant, aangenamer en
prestaties, ongeacht uw praktijk


High-T 31 August / 2011 / 13:30
Ik denk dat een een smallere dus lichtere leading edge een grote verbetering is. Mijn B4 11 en 14 meter werden relatief erg zwaar en moeilijk te relaunchen met lichtweer. Hoop dat het niet ten koste gan van de rest van devaarkwaliteiten.

High-T had een 3 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 17 - 21 knots op zijn F-One Bandit V (2012)

DM2008 31 August / 2011 / 14:33
De brochure is als pdf hier in het Engels te downloaden: http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2371978