Reacties
HJ11 06 November / 2011 / 10:18
Klinkt goed maar is waarschijnlijk erg lastig te claimen. Ondanks dat de bewijslast bij het mnerk zelf ligt zullen ze het waarschijnlijk snel afschuiven op een gebruikersfout. Natuurlijk hoop ik dat het anders is. Eerst maar even afwachten en kijken wat ze gaan waarmaken.

Nu klinkt beetje als een marketing/verkooppraatje.

Soort van: liefetime garantie op je winterbanden met uitzondering van slijtage

Afwachten maar...

HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)

Dulst 07 November / 2011 / 15:00
hahahaha sure

dom 07 November / 2011 / 15:32
Inderdaad een verkooppraatje van de bovenste plank. Best geeft garantie wanneer zij daar zin in hebben:) De gemiddelde kite van 3 jaar ziet er flink gevloerd uit en het gemiddelde board ook. Heeft niets met apengedrag te maken maar wel met general wear en tear.
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

martin404 07 November / 2011 / 22:41
Ik heb deze zomer een 2dehands 2008 kite gekocht die er nog gloednieuw uitzag. (mischien 3x gebruikt ofzo)
Nu ik er 4 maanden fanatiek mee gespeelt heb ziet ie er al wat minder nieuw uit.
Dit was een vervanging van de 2008 kite die zelf 2 jaar terug nieuw heb gekocht, maar die viel letterlijk van ellende uit elkaar.
Als ik daarmee terug naar de winkel was gegaan voor garantie, had ik me lach niet in kunnen houden denk ik.

Levenslange garantie betekent niet dat je voor je leven lang met dezelfde kite kunt varen.
Ze garanderen dat je een goed product gekocht hebt en dat als er toch een echte fabrikage fout in zit, ze daar niet moeilijk over gaan doen over een maandje/jaartje meer of minder.

Je gaat met een zwaar versleten spijkerbroek toch ook niet terug naar de winkel met de vraag "WTF is dit nou? Er zit een gat in me knie en hij is pas 3 jaar oud. Wat gaan jullie daar aan doen?"
Als ik na 3 jaar aankom met een broek die er nog goed uitziet, met een gesprongen naad en ik krijg een nieuwe, dan zou ik dat uitzonderlijk goede service vinden.
Noem mij een winkel die dat garandeert en dan koop ik me broeken voortaan daar.
No kite related brand affiliations

r00ki3 08 November / 2011 / 19:53
Alles leuk en aardig...moeten ze wel snel kunnen leveren. Heb het nu al meerdere keren meegemaakt dat ik werkelijk maanden heb moeten wachten op vervangen van een paar bladders. Ondanks de levenslange garantie voor mij nooit geen Best meer.

Lars_023 10 November / 2011 / 12:47
Ik begrijp wel dat Best garantie geeft op deze manier. Ze hebben heel wat goed te maken voor de slechte kwaliteit van de bladders uit de 2010 serie (verkeerde rubbermix). Heb mijn 9m en 11m 2010 al helemaal mogen vervangen. Het doek is overigens niet kapot te krijgen, mijn 2007 7m ziet er als nieuw uit terwijl dat de dikke rag kite is.

Lars_023 had een 3 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Ozone Enduro (2016)