Reacties
dr511 22 December / 2011 / 15:14
had wel wat meer verwacht van een introductie dan alleen een fotootje
Ziki Ondergoed, schultenbrau

wazzaah 22 December / 2011 / 15:51
facebook actie?

Heb nog maar ff stukkie text erbij gedaan
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

djavin 22 December / 2011 / 16:47
facebook aktie een nieuwe kite winnen is altijd goed!

check

dr511 22 December / 2011 / 17:00
kijk nu staat er ineens een verhaal bij. chapo!
Ziki Ondergoed, schultenbrau

Morres 22 December / 2011 / 19:03
waarom sticky?

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

zoontje 22 December / 2011 / 20:26
Omdat ze eindelijk tot de conclusie zijn gekomen dat die matras troep niet werkt! Best een sticky waard......
no balls no glory

dr511 22 December / 2011 / 23:49
hoho het gaat niet over matrassen
LEI staat voor leading edge inflatable. Ofwel de uitvinding van een opblaasbare kite met een voorkant.
Je kunt veel zeggen maar vernieuwend is het wel
Ziki Ondergoed, schultenbrau

Stuiver 23 December / 2011 / 10:55
Gefeliciteerd!
de rest van de wereld maakt dit al wat langer...
DOH!!!

Joop_XL 23 December / 2011 / 11:17
En ook Peter Lynn gebruikt het beste materiaal wat er is ! Kom je vaker tegen

Jammer dat kites in het algemeen nog steeds zo kwetsbaar zijn.

Maar wat zijn nu de USP van de diverse merken, waarom zou ik nou voor een Peter Lynn moeten kiezen ipv een Slingshot of Naish of .......
Voor iedereen het beste voor 2012 en prettige kerstdagen !

dr511 23 December / 2011 / 12:01
je kiest voor een merk om het gevoel dat het je geeft. Dat gevoel krijg je door de marketing die er om heen zit. Dat zijn de USP's of eigenlijk wat tegenwoordig belangrijker is de ESP's Emotional Selling Points.
Als je eenmaal een keuze gemaakt op basis van dit gevoel dan ben je daar blij mee. En of die keuze nou goed of slecht is geweest in je hoofd lul je het toch goed. Was ie wat duurder dan die andere kite dan zeg je '' zo toch maar goed dat ik ben gegaan voor dit merk het koste wat meer maar ik haal er vast meer uit " doe je het niet dan zeg je: '' het was toch wat te duur dus goed dat ik het niet heb gedaan en die goedkopere kite doet het ook heel goed voor me''
Daarnaast ga je toch je kite compenseren en wen je aan het gevoel dat die kite geeft. Je voorkeur voor een bepaalt vlieg gedrag komt ook voort uit wat je gewend bent te varen.
Al weegt de keuze voor het kleurtje en het verhaal om het merk zwaarder dan de daadwerkelijke capaciteiten van de kite of wat deze voor jou kite ervaring kan betekenen.
Ziki Ondergoed, schultenbrau

KUUZ-kiter 23 December / 2011 / 15:15
Voor alle haters, mede door Peter Lynn vaar je nu met het materiaal waar je plezier aan hebt. Deze gasten stonden aan de basis van het kitesurfen en eerlijk gezegd vind ik ze er wel strak uitzien!
surfing doesn't make you smart

wazzaah 23 December / 2011 / 16:01
Vrij veilige keuze van design, ben benieuwd of ze nu ook een groter markt aandeel krijgen in t kitesurfen.

Ze waren natuurlijk al een grote naam met alles wat met touwtjes en stof in de lucht hangt (snow, gewone vliegers, parachutes/parapenten).
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

bekloop 23 December / 2011 / 16:22
En zo is dat @ Kuuz-kiter!
paas mij maar windkracht 5 ben ik tevree (a)

LarsN 23 December / 2011 / 20:39
Mooi gezegd KUUZ-kiter!! De meeste hier weten niet eens dat Peter Lynn al kites maakte toen ze zelf nog in de luiers liepen!!!!

En ik zou zeggen eerst testen voor je een oordeel geeft. Ik zou niet weten waarom deze kites minder zouden zijn als een Naish of North of wat dan ook....
riding Peter Lynn Escape

Stuiver 24 December / 2011 / 08:34
Ja, en als de 2 nederlanders Piet Lemstra en Paul Smith niet hadden nagedacht over een productielijn voor dyneema had Peteros Lynnos met staalkabels moeten beginnen.
maar laten we er geen belachelijke geschiedenisles van maken.
Maar omdat je wat uitgevonden hebt waar ieder nu gebruik van maakt is natuurlijk top.
Maar het betekend niet dat het innovatief is om nu een LEI op de markt te zetten en proberen als marketingstunt er aan vast te plakken dat het totaal nieuw is.
het is gewoon een marketing technische fail...
en ik twijfel ook niet of de kite goed vaart. dat zal gerust. maar de manier waarop je deze kite de markt in brengt moeten zij het alleen maar hebben van hun naam. en dat is jammer. hier hadden ze even verder over na kunnen denken om zich echt te kunnen onderscheiden van de andere inflateble's
als hij onder de kerstboom zou liggen hoor je me niet klagen hoor!!