Reacties
johndoe 27 August / 2004 / 17:35
top maar t ziet er niet goed uit voor morgen

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

johndoe 27 August / 2004 / 17:38
Waar ligt het coraaltje ergens ??? Kmoet zeker die R5 kunne zien ! 8)7

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

-Frenk- 27 August / 2004 / 17:40
bij het rif
[we score at six beaufort]

Nemo 27 August / 2004 / 17:52
Vergeet je snorkel niet!

-Frenk- 27 August / 2004 / 18:16
check de banner ;)
[we score at six beaufort]

Mutant 27 August / 2004 / 20:51
ik ga zondag:)

Dream 27 August / 2004 / 22:20

Is op de site van Belcompagny F.One ook al veranderd... inderdaad Callantsoog en 29 augustus. Check fone.nl voor de verandering

Sunshine makes me high

Kingkai 28 August / 2004 / 01:14

-Slingshot Diesel kan voor het eerst getest worden!

 

Een maand geleden kon je de diesel al testen op ss-dagen. kheb hem getest op Ameland en vond het een top kite. Wat me wel opviel waren het geringe aantal struts van de kite.. Kan iemand me misscien vertellen wat de reden hiervan is en of het voordelig of nadelig is voor de airtime? Persoonlijk vond ik de kite wat stabieler en rustiger dan de fuel 04.

Kitesurfschool Freeriderz www.kitesurfles.net

ralph 28 August / 2004 / 11:42
het was volgens mij een low-budjet kite
NORTH

-Maarten- 28 August / 2004 / 11:44

waarom zou de diesel een low budget kite zijn???

dit is nu al de tweede keer dat ik dat hoor..

Wake 28 August / 2004 / 12:30
het ding is waarschijnlijk net zo duur als een fuel... :X

MAGIC 28 August / 2004 / 16:00
Volgens mij is het meer een les kite. Ze hebben minder struts in verband met gewichts besparing. Vliegt zeer snel, loopt zeer snel en makkelijk systeem om te relanchen (autopilot)
www.antixsports.com More than kiteboarding!

andy 28 August / 2004 / 16:01
De Diesel is dus geen leskite! Kite draait zelfs nog sneller dan de Fuel. Het is gewoon een ander soort kite: beter in vlagen, minder airtime maar wel aardig wat power. Het is volgens mij meer zoals bij de North Rhino04 en de Vegas.
http://www.andytroy.nl

jobsie 28 August / 2004 / 19:55

ik heb hem net in me handen gehad... egt bizarre kite... der stond egt bijna geen wind maar die diesel 13 had gewoon genoeg power om meehj te varen!!! heel erg vreemd dus. Draak zei dat het kwam omdat de kite HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg licht is. de kite heeft auto pilot en dat is top. fuel krijgt dat trouwens ook.

de diesel is een kite met heel veel power en is SUPERstabiel.

Sebastiaan 28 August / 2004 / 20:13
Dat viel mij laatst ook al op. Ik kon nauwelijks hoogte houden met m'n amp 16 en Arno was even met die Diesel 13 aan het spelen, en hield net zo veel/weinig hoogte als ik met die amp.
http://www.kiteshots.nl/

Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)