Gisteren heb ik bij VliegerOp namens Hanglos wat fotos mogen maken van de nieuwe 2005 GRK. Ziet er top
Info Lift 3:
For 05 GK kites continues using the system KPO “Kite Power Optimizerâ€, approved by a majority of riders. This year, for those who like a faster but less powerful turn, can place the KPO lines on the back, the reverse KPO.
The R-KPO placed on the back has reverse effect of the KPO placed on the front. The kite has more twist on itself. You’ve got 3 options: Use the KPO for a smoother kite that opens, no KPO for a classical ride, the R-KPO gives a radical turning kite for easy loops.
Dit legt het KPO beetje uit
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
''Front KPO. Als je snellere kite wilt, wordt er aanbevolen het te verwijderen '''
waarom zit het er dan op :X
Job had een 0 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2008)
Zeer mooi_/-\o__/-\o_ Volgende week de mijne testen:P
Uitleg van die struts staat op de GK-site;)
struts staan naar buiten zodat ze meer druk houden op onderlijk, en de kite dus niet klappert.
FrontKPO is vooral ook dat de kite smoother word. Heb dit jaar hele jaar met Front KPO gevaren en beviel erg goed.
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)