Une petite explication des termes techniques SLINGSHOT 2005 ! En 2005, John DOYLE, le shaper Slingshot a orienté ses shapes vers les "Custom Boards". « Les planches de Freestyle & Freeride conjuguent 3 innovations importantes : le DUAL FLEX CONSTRUCTION, l’EFFECTIVE EDGE TECHNOLOGIE et le CUSTOM ROCKER. Ces innovations amènent à une nouvelle révolution sur le plan du contrôle, du confort, de la tenue, des appels de sauts ... » Nous avons demandé à Slingshot un peu plus de détails concrets sur ces termes techniques.
|
En voila (zie daar) de vertaalde text hoef je niet meer te translaten
:X
SKdB had een 3 sterren sessie in Bergen aan Zee met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Peter Lynn Charger (2010)
SKdB had een 3 sterren sessie in Bergen aan Zee met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Peter Lynn Charger (2010)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
? wat mist er dan kan geen plaatjes vertalen
SKdB had een 3 sterren sessie in Bergen aan Zee met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Peter Lynn Charger (2010)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Heb zo veel boards geprobeerd tijdens de kiteshow en echt de SS en F-one vond ik het beste, terwijl ik de ss boards van vorige jaren helemaal nix vond
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
svennie had een 2 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 20 - 30 knots op zijn North Vegas (2011)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)