AMERSFOORT/DEN HAAG – Brunotti Europe kiest voor mobile marketing met de lancering van een sms campagne in samenwerking met InfoSpace. Brunotti is daarmee een van de eerste surf- en snow sportswear merken in Nederland die het populaire principe van SMS&WIN inzet ter promotie van het merk en de producten.
De sms-campagne is onderdeel van een complete marketingcampagne waarbij consumenten niet alleen kans maken op een kitesurf reis voor twee personen naar Brazilië, Brunotti producten, maar ook een gratis kitesurf dvd ontvangen bij aankoop van een Brunotti tas. De campagne wordt breed, landelijk gecommuniceerd middels instore promotie, een landelijke abri-campagne, schoolboards (abri’s op middelbare scholen door heel Nederland), radio538 commercial, website banners en flyers.
Nieuw terrein
Voor zowel Brunotti als InfoSpace is dit partnership inzake SMS&WIN een primeur. InfoSpace verzorgde reeds sms-campagnes voor gerenommeerde bedrijven zoals
o.a. Parfumerie Douglas en McDonald’s, maar betreedt nu het nieuwe pad van de sportswear. Brunotti start met deze vorm van marketing omdat sms’en niet meer is weg te denken uit de dagelijkse communicatie met de kerndoelgroep (18-25 jaar).
InfoSpace
InfoSpace is een grote, internationale speler op het gebied van mobile entertainment, private label search en online directory (www.infospaceinc.com / www.infospace.nl). De divisie Mobile, waar deze campagne is ondergebracht, ondersteunt en adviseert Brunotti bij het versterken van het merk, waarbij ROI een belangrijke voorwaarde is. InfoSpace maakt het voor Brunotti mogelijk informatie en entertainment te bieden aan de consument en creëert nieuwe kansen.
Brunotti
Brunotti is een surf, snow en lifestyle merk voor jonge en enthousiaste mensen (www.brunotti.com). Het bedrijf bedenkt en ontwikkelt sterke producten op het gebied van sportswear, fashion en footwear. Deze producten worden in de markt gezet middels een marketingstrategie waarbij de producten op specifieke wijze worden ondersteund. Bovendien geeft Brunotti licenties uit aan bedrijven met producten die passen binnen de lifestyle en bijdragen aan de groei van het merk
(boards, hardware, bags, eyewear, stationery).
Na een evaluatie van deze campagne, met een looptijd van 15 augustus t/m 30 september, zullen beide partijen overwegen om het partnership uit te bouwen en creatieve invulling te geven aan de campagnes voor 2006.
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)