Fruit to Go naamgever NK Kiteboard én NK Jeugdkite.
Nadat het merk vorig jaar naamgever was van het het NK jeugdkite heeft Fruit to Go haar sponsorschap uitgebreid. Zij zijn ook naamgever geworden dit jaar van het NK Kiteboard Freestyle. Het Fruit to Go NK Kiteboard zal, net als afgelopen jaar, weer zes afroepweekeindes tellen waarvan er drie gevaren worden.
Organisator Alex Schuttert van Exventure hierover: ‘ Vorig jaar zijn we via de mannen van Antix Sports in contact gekomen met Fruit to Go. Zij besloten toen kleinschalig het NK Jeugdkite in Workum te ondersteunen. Ze waren blij verrast met het leuke event en besloten nu ook het NK Kiteboard en het NK Windsurf te supporten. We gaan in de loop van het jaar, zoals de planning nu is, ook een actie doen, waarbij mensen die Fruit to Go kopen kans maken een kiteclinic bij Antix te winnen.’
Fruit to Go is een gezonde fruitsnack in een handige knijpverpakking. Met het NK Kiteboard wil Fruit to Go haar product bekender maken bij dynamische mensen met een sportieve en bewuste lifestyle.