Reacties
karel79 20 September / 2015 / 15:37

Ziet er goed uit hoor! Waveboard ook in productie zo te zien? 

kite2fly 21 September / 2015 / 19:05

Helaas niet Karel, beetje pijnlijk onderwerp, de Spaanse shaper is ongeneeselijk ziek weten we sinds kort en is noodgedwongen per direct gestopt met werken. We leggen dat project stil tot we dit een plekje hebben kunnen geven.

kite2fly had een 4 sterren sessie in Oostvoornse meer met maar liefst 14 - 17 knots op zijn Zian Aquila (2013)

RobbyNitroz 21 September / 2015 / 20:44

Hoe dichtbij de fabriek zijn er windzekere spots om je bezoek aan de fabriek te combineren met een mooie kitevakantie? {#emotions_dlg.yummie.gif}

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

kite2fly 21 September / 2015 / 22:15

Fabriek zit zo goed als aan het vliegveld (google maps 7.170037, 79.869546), bekendste kitespots zijn rond de Puttalam lagoon (Kalpitiya) op 5 uur rijden naar het noorden vanaf het vliegveld. Dag van terugreis is dus een optie of met een groep een taxi busje met airco en chauffeur nemen op een wind vrije dag al heb je die misschien liever niet {#emotions_dlg.wink.gif}. Vanwege het tijdverschil met Nederland is het handig (minimaal) een dag vooraf even te mailen zodat bewaking kan worden ingelicht en iemand uit productie klaar staat voor de rondleiding.

Last edit by: KITE2FLY

kite2fly had een 4 sterren sessie in Oostvoornse meer met maar liefst 14 - 17 knots op zijn Zian Aquila (2013)

kiter1204 27 June / 2019 / 13:20

Beste mensen,

Bij dezen een waarschuwing voor Robert Berends van Zian Kiteboarding (gevestigd in Oostenrijk, Nederland en Sri Lanka). Hij is de CEO van het bedrijf, maar is naar het schijnt in zwaar weer beland waardoor hij nu mensen geld afhandig maakt en zijn verkopen niet nakomt. Het was voorheen een betrouwbaar merk, maar hij kan het ogenschijnlijk niet rond krijgen. Bij tientallen pogingen per e-mail, whatsapp en telefoon geeft hij geen gehoor. Nu hoor ik van drie anderen dat zij exact hetzelfde hebben en meegemaakt met Robert: ook zij zijn hun geld kwijt en/of hebben niet gekregen wat ze hebben besteld en ook daar reageert hij niet meer op klachten. Ook van andere betrokkenen (dichterbij het bedrijf) heb ik inmiddels berichten ontvangen die het verhaal (en Robert rol daarin) bevestigen. Vanzelfsprekend heeft ieder verhaal twee kanten: maar in dit geval zijn er echt te veel zaken die zich opstapelen en klopt er gewoon helemaal niets van. Robert is duidelijk de boel aan het belazeren. De tijdlijnen komen daarbij ook niet overeen: dus een mogelijk tegenargument dat hij ziek zou zijn of niet in staat zou zijn om te reageren zijn is heel simpel te weerleggen.

U bent gewaarschuwd.

Groet