Wat is het nut van dubbele concave... Is dat nuttig op zo een klein opp. als een kiteboard...
En wat doen assymetrische vinnen heb nog nooit bij een merk gezien dat ze die eronder zetten...
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
uuuhhh, zijn leeftijd klopt niet ...
quot "Dan hak ik m er lekker in! " quot
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
heldere uitleg, binnenkort eens ergens zo'n octane proberen...
leeftijd even aangepast..
Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)
Wel grappig dat je verschil ziet in riders,
waar Christiaan kiest voor 2 feuls kiest Ruben voor de combinatie ervan.
en let voornamelijk op lijnlengte
Erg leuk om te lezen en te vergelijken!
zo zie je maar iedereen heeft eigen style en voorkeur.
ruben denkt er in iedergeval goed over na.
Dubbel concaaf zou iets sneller aan moeten planeren.
Assymetrische vinnen zitten al een hele tijd bij Brunotti & EH. Die vinnen trekken de rail van je board in het water, en dan voornamelijk als je veel snelheid hebt.
Op de homepage staat er trouwens nog Christiaan Brouwer naast Ruubs zijn hoofd...
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
En weer een verrassing: ik dacht dat ruben wel volledig Fuel zou gaan. Maar in plaats daarvan een lekker gemotiveerde keuze voor de combi.
TOB is TOP!