Reacties
Djee 18 May / 2017 / 14:07

Kan je niet gewoon met je bar terug naar je verkooppunt gaan en hen het laten regelen?

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

et1961 18 May / 2017 / 14:21

Zal ongetwijfeld ook kunnen, maar in de tijd dat jij naar het verkooppunt rijdt, heb ik een dergelijke simpele mod al gefixt...

et1961 had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Crazy Fly Sculp (2017)

Djee 18 May / 2017 / 14:29

Zal best Et, maar lijkt mij netjes om te vermelden voor diegene die dit niet zien zitten.

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

tomfish 18 May / 2017 / 17:09

Vanaf volgende week zullen de setjes klaar liggen in de winkels en kan je uiteraard langs komen om het te laten fiksen! 

www.kitemana.nl ----- www.powerkiteschool.nl ----- www.kiteboardopen.com

et1961 18 May / 2017 / 18:56

Cabrinha is een gerenommeerd merk, dus ik had niet anders verwacht dat deze service door de dealers aan hun klanten aangeboden zou worden.

Eerlijk gezegd denk ik dat er weinig merken zich druk zouden maken over een dergelijk "ontwerpfoutje". Kijk maar naar bv. de nieuwe North klickbar waar na 6 maanden normaal gebruik al significante slijtage aan de frontlijnen valt te bespeuren. Probleem is gemeld aan North, maar voorlopig nog geen actie van North naar de klant/gebruiker...  

 

http://www.wetestkites.com/2017/05/18/update-ii-on-north-click-bar-front-lines-damage/

 

 

et1961 had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Crazy Fly Sculp (2017)

Faxie 19 May / 2017 / 20:08

Gerenommeerde merken zouden niet zowat elk jaar een recal moeten hebben {#emotions_dlg.chicksmiley.gif}

 

En verder: http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2393441&hilit=Clew+in

 

Augustus 2016 {#emotions_dlg.bonk.gif}Ze zijn echt al wel behoorlijk lang op de hoogte hoor.

Last edit by: FAXIE

et1961 20 May / 2017 / 10:07

Ben ik met je eens Faxie, maar met innovaties loop je dit risico, zeker als de intentie is om elk jaar weer met wat nieuws op de markt te willen komen...

Daarnaast, een enkele melding van een probleem, wil niet automatisch zeggen dat er een structureel probleem is. Daarom is het begrijpelijk dat er tijd overheen gaat voordat er een recal gedaan wordt.

et1961 had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Crazy Fly Sculp (2017)

Faxie 20 May / 2017 / 16:41

Waarom loop je dan over North te zeiken? Lijkt me best een innovatieve bar, of niet dan? ;) (ik vond het overigens niks, maar dat terzijde)

 

En het gaat nou niet bepaald over een enkele melding, en in het recall topic op kiteforum heeft iemand zelfs gemeld dat hij het al had bij een bar die hij eind 2015 aangeschaft had.

 

Dit is gewoon erg slordig aangepakt door Cabrinha.

et1961 20 May / 2017 / 20:09

Ik zeik niet over North... North is een gerenommeerd merk en kennelijk vinden ze de meldingen over slijtage aan de stuurlijnen in de clickbar niet zo interessant... 

et1961 had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Crazy Fly Sculp (2017)

Faxie 20 May / 2017 / 21:00

Je zit te doen alsof het North allemaal niks kan schelen, terwijl Cabrinha er gelijk opgedoken is.

 

Terwijl duidelijk te lezen is dat North op de hoogte is, er nog geen meldingen zijn van gebroken lijnen, het probleem in de gaten gehouden wordt, en dat je bij twijfel naar de dealer kan gaan.

 

Het is eerder andersom.