Reacties
ostendlocal 08 March / 2008 / 13:37
Zien er mooi uit

ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)

Duinkiter_Gilles 08 March / 2008 / 13:39
Nice boards!
www.duinkiters.net

ssbolle 08 March / 2008 / 13:47

cleane boards....die straps zien er ook chill uit...

kite...good...hard...end high...

Chrisje 08 March / 2008 / 13:51

MEGA VETTE BOARDS!!!

 

hebben ze soms site? vind zo niet direct!

Addict Of Wind

xxedguyxx 08 March / 2008 / 16:42

tja,,, ik vind ze niet super mooi ofzo..vooral die shape in combo met de graphics..

www.edwinonair.nl

jojo 08 March / 2008 / 16:49
ziet er netjes uit dikke desings
My chicks rocken!

keesje 08 March / 2008 / 16:54

zijn wel zuiver

 maar varen ze goedSmiley

swiftenaar 08 March / 2008 / 17:26
vindt ze beetje tegenvallen alleen de onderkant is wel gaaf
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

rimmert 08 March / 2008 / 19:24
- www.KITESTART.nl - De meest complete startpagina voor kitesurfers! -

Mark1970 08 March / 2008 / 22:08

Grote hap uit de nose/tail..

Gaan we weer terug naar de pickle-fork??

Riding the waves!!

-DAVE- 09 March / 2008 / 10:28
superlelijke boards Smiley, echt niks bijzonders zelfs sorry. Smiley
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

eddyc 09 March / 2008 / 11:53

Houten kern ?

Ik denk van niet.

 

eddyc

Tijn 09 March / 2008 / 20:33
Schraal Smiley
www.TijnvanEsch.com * www.facebook.com/TijnvanEschKiteboarding * Liquid Force Kiteboarding * KiteActive.com

johndoe 13 March / 2008 / 17:36
ziet r mooi uit

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

FlyingBee 13 March / 2008 / 18:39

Vertaalt:

Het gepresenteerde model is een Luxury 135*39 in SW (Slim Waist). Outline SW die men sinds 2004 gebruikt bestaat daarin om outline van board enigszins te buigen en maakt het mogelijk om accroche, de overgang van clapot te potentiëren en vermindert de breedte aan de mooie meester zonder echter de oppervlakte betreffend te verminderen. Men heeft aldus accroche van een plank van 38-39cm voor een oppervlakte betreffend van 40 41cm. Teneinde de polyvalentie van board zoveel mogelijk te verhogen en dat deze toegankelijk voor alle maten is, heeft men boven verschillende inserts beschikt wat het mogelijk maakt om de mogelijkheden van regelen van stance te vermenigvuldigen. Aldus kan de afstand tussen elke voet van 36.5 gaan cm voor de kleinste maat (vrouw kind) om meer dan 49 cm voor wakestyler. De bouw van board is van soort "snowboard" de plank wordt gebouwd met de nieuwe duale kern "core" samenstelling van een kern hout en latte van herex hoge dichtheid aan de plaatsen ondergaand de het meest geringe verplichtingen. Dit maakt het mogelijk om een voortreffelijke verhouding gewicht/stevigheid te verkrijgen zij wordt bedekt aan weerskanten van een huid van koolstof die zenuw brengt en robustesse en die gelijke grammage blijken een module van elasticiteit veel te hebben belangrijker hebben dan de vezel van glas. Een sein is sheet vervolgens in afwerking hij beschermt board van Uv, en vergroot de stevigheid toegepast. Aan de einden, presenteert luxury een opvallende vorm. Zijn tips in Fish het mogelijk om de overgang te potentiëren vierkant maakt aan dikte bij de overgangen backside/frontside met name, en om de nat gemaakte oppervlakte te verminderen maken wat de controle in lange kromme vergroot en het mogelijk maakt om meer tennisbaan aan lage snelheid te richten. Décrochement of "wings tips" het heden op de rails op het niveau van de rolroeren laat toe, verenigd met scoop en de vorm van outline, om de projecties van water te beperken en om een punt van spil te creëren dat op de rail naar voren wordt gebracht. Dit maakt het mogelijk om outline handelbaar met een nauwere tail te verenigen die beter de snelheid draagt. Aangezien de lengte van de rails aldus wordt verkort, kan men zo vrij zijn om board enigszins langer te rimpelen zonder zich te voelen benadeeld.

Fouten voorbehouden is met vertaalmachine gedaan .

Enjoy

 

PS. design ziet er goed uit  eens kijken hoeveel ze kosten in france van de zomer

AH, Fontys, www.nomadkiteboarding.com, Toyota Prius (lees Shell).