Kitesurfbuddy gezocht

Door: JurrianW Reacties: 25 Hits: 3595
JurrianW 03 August / 2016 / 19:31

Hey kiters!

Een tijdje geleden heb ik een cursus kitesurfen gevolgd. Ik ben enorm enthousiast geworden en heb al een tijdje een eigen kiteset! Nu zoek ik alleen een andere beginnende en enthousiaste kitesurfer waarmee ik samen kan gaan kitesurfen :)

Kitesurfen doe ik op de Zandmotor bij Kijkduin, maar ik wil ook best eens andere spots uitproberen. Ik ben al een paar keer zelfstandig wezen kitesurfen. Heen en weer varen lukt al aardig :) Maar upwind nog niet, dus het is nog steeds vaak lopen, ook daar is een buddy handig voor ;)

Dus, wie heeft er ook zin om kitesurfvrienden te maken? Laat maar van je horen! Mailen kan ook.

Groeten,
Jurrian

luminate 03 August / 2016 / 21:46

Hee Jurrian,

IK vond mijn kitelessen ook aardig motiverend en ben zelf ook een beginner, zal zaterdag mijn eerste set gaan kopen en ken voorderest ook niet veel mensen die kiten. Kom zelf uit Schiedam dus zandmotor is niet heel ver!

Gr,

Patrick

Annashines 03 August / 2016 / 23:05

Hoi Jurrian, ik ben ook net begonnen met kiten!

Ik zou als beginner niet naar Zandmotor gaan, het is erg glibberig, klein en druk. Op zee is veel stroming om lekker te oefenen.

In de buurt van Rotterdam ligt Maasvlakte/Slufter, dat is een topspot om als beginner te oefenen, veel ruimer en rustiger en je kunt bijna overal staan.

Gr Anna

Ron05 04 August / 2016 / 10:37

Zandmotor is druk en klein, daar ga je als beginner echt niet met plezier heen.

Slufter/Maasvlakte is veel beter voor beginners. Je kunt overal staan, veel ruimte en soms een poeltje heb ik gehoord. Gisteren zijn wij daar voor de tweede keer geweest en hebben we daar de waterstart geoefend. Wij heben al in onze beginnersapp groep afgesproken om Maasvlakte/Slufter als onze vaste uitvalsbasis te maken.