Joo voor de zekerheid altijd alles mee nemen zeker als je plaats hebt voor tweee kite's. En ja anders ff kijk welke wind er het meest waait en daar je kite keuze op aan passen. Maar als het er voor over hebt om materiaal te huren neem dan je 12 mee zeker omdat je 16 en 9 daar kunt huren.
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Ik vertrek donderdag
Ik zou hem voor de zekerheid wel meenemen, het kan daar ook wel is 6 waaien heb ik gehoord. Zou zonde zijn als je dan aan de kant zit. Ik neem overigens 9 en 13 mee.
Ik ben er 2 jaar geleden geweest. Alles meenemen wat je hebt.
Die 7 ga je zeker gebruiken als er een thermische wind komt opsteken!!
Gewoon het woord surf niet in je mond nemen!! Ben 3 weken geleden met martin air gevlogen en was geen probleem. Gewoon onder de 20 kilo blijven en max afmeting van 160 lang en 50 breed. Ze gaan vast vragen zijn dat surfspullen? Nee gebruik deze tas alleen om spullen bij elkaar te houden. Kunt u hem open ritsen? Ja hoor geen probleem... Heb namelijk een apart board vak onderin. Dus ik rits de bovenkant open en ze ziet 2 tassen ( kitebags )... Ok dank u wel, dan mag u nu u tas naar speciale bagage brengen. Dus heb uiteindelijk niks bij hoeven te betalen.
Ik heb het idee zodra je het woord surf uitspreekt kun je dokken!
Succes LaterZz
Registreerde: 05 January 2007
yoyo,
Deze zomer ga ik op reis naar Rhodos,theologos
lees goed windje gemiddeld 4-6bft maar...
ik heb een 12 en een 7
Is het nodig die 7 mee te nemen of...?
Is onnodige gewicht anders...
En weet iemand als je in de club @ theologos kites kan huren eventueel...
ne 9,16 ofzo...eventueel pryzen
zie dat ze north hebben...
thx alvast
Grtzz