Seal machine

Door: Tijn Reacties: 17 Hits: 2868
Tijn 05 December / 2006 / 16:04

He mensen,

Ik ben vandaag wat rond wezen vragen bij winkels naar een seal apparaat. Het probleem is alleen dat iedere winkel waar ik kwam wel een apparaat had, maar dan een voor vacuum verpakken van etenswaren enzo. Toen ik een bladder liet zien dachten ze allemaal dat dit niet mogelijk was om met een keukenmachine te sealen. (waarvoor gebruik je dát nou weer?! oh dat is mijn condoom en hij is gescheurd..) nagoed, to the point! Weet iemand waar ik een seal apparaat kan kopen voor een normale prijs, en die zijn werk ook doet (bladders sealen). Ik ben niet op zoek naar een fabrieksmachine van 800 euro, dan kan ik beter telkens nieuwe bladders kopen. 

Laterss

www.TijnvanEsch.com * www.facebook.com/TijnvanEschKiteboarding * Liquid Force Kiteboarding * KiteActive.com

wazzaah 05 December / 2006 / 16:28
Probeer s bij Viking, van die kantoor apparaten enzo. Wij hebben op de zaak zo'n dingetje voor t insealen van papier. Of kan t daar niet mee?
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Tijn 05 December / 2006 / 16:47
geen idee of dat dik genoeg last. er moet behoorlijk wat druk op kunnen staan heh...
www.TijnvanEsch.com * www.facebook.com/TijnvanEschKiteboarding * Liquid Force Kiteboarding * KiteActive.com

steeb 05 December / 2006 / 18:21

Neem contact op met coraaltje, ijmuiden. Die gebruiken ook een seal apparaat om bladders te sealen.

Zij kunnen je vast verder helpen, succes

Morres 05 December / 2006 / 19:01
seal apparaten zijn heel duur
die ik heb, is 2e hands 100€, en komt uit 1981 (ik heb em niet gekocht, wij hadden er een), ik wil wel voor je sealen, maar dan moeten we ff afspreken in leeuwarden(NHL-hbo) oid, je kwam uit drachten of heerenveen toch?

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Vliegermannetje 05 December / 2006 / 19:06
Gebruik bakpapier en mama's strijkijzer
Shut the fuck up and LOOP that shit!

litewave 05 December / 2006 / 19:13
Ik heb nog een lamineer-ding, nadeel is dat er geen lucht meer in kan, tjeck es bij een office-centre, die hebben alles voor kantoor
me, myself and i

Morres 05 December / 2006 / 20:19

conrad.nl heeft vast ook iets dergelijks

nadeel van vacuum-slears(thuis en office dingen) is dat de seal-naad erg dun is...

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Kamo 05 December / 2006 / 20:54

yow tijn!

bakpapier, bladder, bakpapier en dan met een strijkijzer op de hoogste stand met de rand de seal maken... niks aan de hand, werkt prima!

Shop | Gear | Kiterepair >> WWW.VERSUSSHOP.NL / TEN-KITEBOARDING.COM

Vliegermannetje 05 December / 2006 / 21:02
Ja duh
Shut the fuck up and LOOP that shit!

Math2k 05 December / 2006 / 21:09

Waarom wil je je bladders sealen?

JoriZ 05 December / 2006 / 21:12
tijn! iedere slagerij heeft wel vacuum machine staan! Zielen totdat je er gek van wordt
Ride it like you stole it...

Morres 05 December / 2006 / 21:15
quote: Math2k - Dinsdag 05 December, 2006(21:09)

omdat ie lek is misschien..omfg...

anyway, als ff wilt sealen tijn, moet je me ff pm-en om mailen.

ies graties voor joe

Tijn 05 December / 2006 / 22:28
quote: Math2k - Dinsdag 05 December, 2006(21:09)

omdat ik denk dat best bezuinigt op bladderqualiteit  is al 3x ontploft die hoofdtube haha

en strijkijzer heb ik geprobeerd maar ik had de boel half gesmolten haha dus ik zal dat nog een keer proberen met wat extra papier en anders mail ik morris wel ff  

iig bedankt voor de reacties!

Morres 05 December / 2006 / 23:07

ik zou stoppen als ik jou was

het gaat nu denk ik mis, omdat je tips te kor zijn, daardoor uitrekken, en daardoor steeds ontploffen

ik heb daar ervaring mee

iig, als dat nie het geval is, zou ik niet met strijkijzer kutten

ik ben opgehouden stukken aan mn LE te sealen, het hielt niet bij hardere crash.

Maar de tips sealen moet geen probleem zijn/was geen probleem bij mij

Kamo 05 December / 2006 / 23:34
heb ook meerdere malen gesealed met een strijkijzer, nooit problemen mee gehad...  maargoed, je moet er wel zeker van zijn...
Shop | Gear | Kiterepair >> WWW.VERSUSSHOP.NL / TEN-KITEBOARDING.COM

Fokke 06 December / 2006 / 08:43

krijg je hem met strijkbout/sealmachine echt goed lucht dicht dan?

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

JoriZ 06 December / 2006 / 11:01
ja, je versmeld de boven en de onderzijde van je tube of wat voor plastic zak dan ook, als er geen vouwen ontstaan is ie weer 100% luchtdicht
Ride it like you stole it...