wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Neem contact op met coraaltje, ijmuiden. Die gebruiken ook een seal apparaat om bladders te sealen.
Zij kunnen je vast verder helpen, succes
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
conrad.nl heeft vast ook iets dergelijks
nadeel van vacuum-slears(thuis en office dingen) is dat de seal-naad erg dun is...
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
yow tijn!
bakpapier, bladder, bakpapier en dan met een strijkijzer op de hoogste stand met de rand de seal maken... niks aan de hand, werkt prima!
omdat ie lek is misschien..omfg...
anyway, als ff wilt sealen tijn, moet je me ff pm-en om mailen.
ies graties voor joe
omdat ik denk dat best bezuinigt op bladderqualiteit is al 3x ontploft die hoofdtube haha
en strijkijzer heb ik geprobeerd maar ik had de boel half gesmolten haha dus ik zal dat nog een keer proberen met wat extra papier en anders mail ik morris wel ff
iig bedankt voor de reacties!
ik zou stoppen als ik jou was
het gaat nu denk ik mis, omdat je tips te kor zijn, daardoor uitrekken, en daardoor steeds ontploffen
ik heb daar ervaring mee
iig, als dat nie het geval is, zou ik niet met strijkijzer kutten
ik ben opgehouden stukken aan mn LE te sealen, het hielt niet bij hardere crash.
Maar de tips sealen moet geen probleem zijn/was geen probleem bij mij
krijg je hem met strijkbout/sealmachine echt goed lucht dicht dan?
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Registreerde: 12 October 2004
He mensen,
Ik ben vandaag wat rond wezen vragen bij winkels naar een seal apparaat. Het probleem is alleen dat iedere winkel waar ik kwam wel een apparaat had, maar dan een voor vacuum verpakken van etenswaren enzo. Toen ik een bladder liet zien dachten ze allemaal dat dit niet mogelijk was om met een keukenmachine te sealen. (waarvoor gebruik je dát nou weer?! oh dat is mijn condoom en hij is gescheurd..) nagoed, to the point! Weet iemand waar ik een seal apparaat kan kopen voor een normale prijs, en die zijn werk ook doet (bladders sealen). Ik ben niet op zoek naar een fabrieksmachine van 800 euro, dan kan ik beter telkens nieuwe bladders kopen.
Laterss