het axe effect
SPRAY MORE GET MORE
kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)
het enigste wat bij mij echt een gore geur heeft zijn me schoentjes en me pak soms als ik het niet uitspoel.. maar van me trapeze heb ik hier nog geen last van gehad..
stefkiter had een 4 sterren sessie in Borssele met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Core GTS (2011)
ik was me pak met geurloos azijn, en me pak is weer heerlijk pis fris...
haha nee serieus, azijn werkt... doet me moeder ook met de hondekleedjes etc
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
ik, zeg enkel DEOOOOOOOOO!! gewoon volspuiten en missh heeft het succes
maar waar laat je je harnas drogen?
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
gooii gewoon onder de douche lekker axe badschuim er over ruikt die gelijk weer super en wat vrouwtjes achter je aan
M'n harnas droogt meestal in de kast waar ook de c.v. ketel staat. Droog&warm dus.
Heb net m'n schoentje in de microwave gedaan. 1 min op 900w geeft toch een wat rare rubberlucht en dampende schoentjes, ik denk dat eventueel aanwezige schimmels nu wel dood zijn.
De warrior gaat zo gewassen worden op 30 graden, hoop niet dat deze krimpt!
Wat ik met gympen doe is het volgende:
doe ze ongeveer 48 uur in de vriezer.
dit dood ook allerlei bacterien en de stank is weg.
is iig veiliger dan in de magnetron.
groet Aram
Ik vond al zo'n vreemd guertje hangen op ijburg van het weekend, maar durfde niks te zeggen
Stinkse Ian !! hihi
M'n trapeze paste er nog bij in de vriezer Meest trapeze/neopreen vriendelijke oplossing lijkt me.
Dat wassen helpt volgens mij niet.. Hoop dat morgen alle schimmels, bacterien en al het andere dat muffe lucht veroorzaakt dood is.
kou dood geen bacterien ,ze doen alleen niks op dat moment,
zou wel mooi zijn,dan zou je je slechte stukje vlees in de vriezer weer goed kunnen maken
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Tja, maar datzelfde kun je dan zeggen van de magnetron... Je slechte stukje vlees even in de magnetron, en daarna weer goed om op te bakken
Ik zou de azijntruuk proberen... Geen idee of het helpt overigens
Registreerde: 31 July 2003
Sinds een paar maanden stinkt m'n mystic warrior. Een soort muffe schimmellucht komt er vanaf.
Heb het ding al meerdere malen afgespoelt in het zwembad (tijdens vietnam kitetrip), onder de douche afgespoelt met shampoo, in de zon laten dragen, enz. Maar het ding blijft ruiken...
De lucht lijkt te komen van de elastieke band met klitteband, die door de trapeze loopt. Blijkbaar een aantal keren niet goed gedroogd....
Meer mensen die dat hebben? Oplossingen?