Trommelvlies

Door: Roderick Reacties: 31 Hits: 24637
JoriZ 05 October / 2007 / 14:33
Die doc's plugs werken niet, ik had ze na 1 sessie deruit, ik heb zelf ook vaak oorperforatie gehad, zelfs permanent 4 jaar terug, ben toen geopereerd en heb trommelvlies transplantatie gehad... vaar nu bijna altijd met oordoppen die je bij de betere gehoorspeciaal zaak kunt laten aanmeten... maar zelfs met die doppen maak je kans op oorproblemen, mijn gouden tip spoel na het surfen je oren altijd uit met kraanwater onder de douch!
Ride it like you stole it...

henrik 05 October / 2007 / 14:49

ik ben zaterdag ook op me oor gevallen en toen ik na de kitesessie men neus snoot bubbelde het in men oor dus nu ik al die verhalen lees toch mss

eens naar de dokter gaan en me oor laten controleren denk ik  

henrik had een 3 sterren sessie in Cadzand Bad met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2008)

Govert 05 October / 2007 / 16:39
zou ik ook maar s doen...

Govert had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)

piraat 05 October / 2007 / 21:37

Jur ...........je bent nog steeds doof en er komt nog regelmatig pus uit je hoofd

oordoppen rulen !  ps zijn ze ook voor de neus te verkrijgen , ik heb regelmatig een paar uur na mijn sessie dat er een liter water uit mijn neus komp, echt waar !!

alle gaten moeten gedicht worden anders zink je uiteindelijk toch

Jolly Roger

justin 05 October / 2007 / 21:39
3x gescheurd.. 2 keer water in gehad and i can tell ya it aint nice... tenzij je graag een een of andere zieke evenwichtsloze kotstrip wilt zou ik lekker een tijdje het water laten voor wat het is
Geit

sjorsg 06 October / 2007 / 02:09

laat ze via je werk (of school) aanmeten,  scheelt kosten en zitten perfect,   ff wennen maar na een tijdje wil je niet meer zonder. ( oordoppen in zachte vorm of harde )

gr

Roderick 06 October / 2007 / 08:22
Quote: justin - Vrijdag 05 Oktober, 2007 21:39
3x gescheurd.. 2 keer water in gehad and i can tell ya it aint nice... tenzij je graag een een of andere zieke evenwichtsloze kotstrip wilt zou ik lekker een tijdje het water laten voor wat het is

Tsja. Dat heb ik nu dus sinds 17 augustus gedaan... (1 1/2 maand)

Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)