al die topics over topservice
een goede service lijkt me vrij normaal...
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Er liep zoveel water doorheen dat van zweet absoluut geen sprake kon zijn, brrrrr, het water wordt al best koud.
leander je mag je product gewoon terugbrengen binnen 14 dagen. Idd, wel netjes van ze. Zeker een pro-limit gekocht? Wacht maar als hij gaat scheuren of ze dan nog top service kunnen bieden.
Ik heb mijn pro-limit pak toen daar gekocht inclusief al die ellende erbij, wat iedereen nu wel weet :)
waar haal je die info vandaan ?
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Of een 5m kite als t eens heel hard waait.
Nee, sorry.... is toch net niet wat ik zoek
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
henrik had een 3 sterren sessie in Cadzand Bad met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2008)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Registreerde: 15 May 2006
Twee weken geleden kocht ik voor komende winter een 5mm wetsuit bij Aquatrends in Almere. Toen ik hem ging uitproberen bleek dat het water langs m'n nek naar binnen stroomde en vrij over m'n rug naar beneden kon lopen, brr. Binnen 2 hr had ik het kouder dan ooit en moest van het water af.
Netjes Aquatrends gemaild dat het pak niet was wat ik ervan verwachtte en ik mocht terugkomen om het te laten zien. Het pak bleek te ruim te zitten op de rug (hadden we niet gezien tijdens het passen) en ik mocht het zonder probleem omruilen voor een ander type pak (tevens maatje kleiner genomen). Geen gezeur over dat het pak al een keer gedragen was enzo, echt TOP service van Aquatrends!!
ps. Nee, ik heb geen aandelen Aquatrends, maar vind het gewoon toppie, zo wil iedereen toch geholpen worden?