Top service Aquatrends Almere

Door: Leander_B Reacties: 16 Hits: 3360
Leander_B 07 October / 2007 / 08:42

Twee weken geleden kocht ik voor komende winter een 5mm wetsuit bij Aquatrends in Almere. Toen ik hem ging uitproberen bleek dat het water langs m'n nek naar binnen stroomde en vrij over m'n rug naar beneden kon lopen, brr. Binnen 2 hr had ik het kouder dan ooit en moest van het water af.

Netjes Aquatrends gemaild dat het pak niet was wat ik ervan verwachtte en ik mocht terugkomen om het te laten zien. Het pak bleek te ruim te zitten op de rug (hadden we niet gezien tijdens het passen) en ik mocht het zonder probleem omruilen voor een ander type pak (tevens maatje kleiner genomen). Geen gezeur over dat het pak al een keer gedragen was enzo, echt TOP service van Aquatrends!!

ps. Nee, ik heb geen aandelen Aquatrends, maar vind het gewoon toppie, zo wil iedereen toch geholpen worden?

Without the kite, you're just a swimmer (Shannon Best - Kiteboarding 101 -)

rimmert 07 October / 2007 / 09:56
 Zeker netjes!
- www.KITESTART.nl - De meest complete startpagina voor kitesurfers! -

Freij 07 October / 2007 / 10:02

al die topics over topservice

een goede service lijkt me vrij normaal...

--Powerd by Xwatersport.com--

-DAVE- 07 October / 2007 / 10:04
Ik heb daar laatst een pak gepast met haartjes erin en een zweetplek. 
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

YaMan 07 October / 2007 / 15:19
Quote: -DAVE- - Vandaag 10:04

hmmm nice... I like my shorts...
power is nothing without control

Leander_B 07 October / 2007 / 16:14
Quote: -DAVE- - Vandaag 10:04

Er liep zoveel water doorheen dat van zweet absoluut geen sprake kon zijn, brrrrr, het water wordt al best koud.

Without the kite, you're just a swimmer (Shannon Best - Kiteboarding 101 -)

isomis 09 October / 2007 / 12:31

leander je mag je product gewoon terugbrengen binnen 14 dagen. Idd, wel netjes van ze. Zeker een pro-limit gekocht? Wacht maar als hij gaat scheuren of ze dan nog top service kunnen bieden. 

Ik heb mijn pro-limit pak toen daar gekocht inclusief al die ellende erbij, wat iedereen nu wel weet :)

zucht...

Mario 09 October / 2007 / 12:56
Quote: isomis - Vandaag 12:31
leander je mag je product gewoon terugbrengen binnen 14 dagen.

waar haal je die info vandaan ?

WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

isomis 09 October / 2007 / 14:55

@mario,

Sorry heb het nog even opgezocht. Idd ruilen is een gunst en geen plicht: http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=1536 van de verkoper. Ook interessant: http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=1536
zucht...

dom 09 October / 2007 / 15:26
@ isomis, zeker na gebruik is dit niet altijd zo... Stel je voor dat je een gala hebt kan je dus een duur pak kopen, vervolgens na t gala zeggen dat je t pak toch maar niets vind en dan weer terug brengen...
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

isomis 09 October / 2007 / 16:29
@dom ben erop terug gekomen zie bericht. Top website consuwijzer, heb je echt wat aan. Daarnaast kan je ze ook bellen gratisssssssssss
zucht...

Mario 09 October / 2007 / 17:06
of een zomerpakje ff gebruiken in de vakantie er weer terug geven
WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

wazzaah 09 October / 2007 / 20:53

Of een 5m kite als t eens heel hard waait. 

Nee, sorry.... is toch net niet wat ik zoek  

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

extremekiter 09 October / 2007 / 20:56
Zo kende ik iemand die dat vroeger met computerspelletjes van de intertoys deed, kopen, snel branden en weer inruilen... nee k vind hem toch niet zo leuk
W W W . V E R S U S S H O P . N L

henrik 09 October / 2007 / 20:56
ja mario zit nu te praten van terrug geven maar werkt die service ook bij kitestuff.nl 

henrik had een 3 sterren sessie in Cadzand Bad met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2008)

wazzaah 09 October / 2007 / 20:58
Quote: extremekiter - Vandaag 20:56
Zo kende ik iemand die dat vroeger met computerspelletjes van de intertoys deed, kopen, snel branden en weer inruilen... nee k vind hem toch niet zo leuk

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

-DAVE- 09 October / 2007 / 21:29
Had ie geen intornet dan? 
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)