Waar rustige kite spot Portugal

Door: FlyingBee Reacties: 19 Hits: 4104
FlyingBee 13 March / 2008 / 12:14

Hier mijn vraag ik zoek een rustige kite spot in Portugal eind julli/augustus met een lekker windje.

Golven zijn niet zo heel erg maar ik ga met 2 andere en ze willen niet te grote hebben.

Wie kan mij helpen

AH, Fontys, www.nomadkiteboarding.com, Toyota Prius (lees Shell).

Chrisje 13 March / 2008 / 12:52

Viana do castelo

Vila Praia De Ancora...

Addict Of Wind

Bikkie3 18 March / 2008 / 20:27
Die ene andere wil best wel vlakte hoor;) 

FlyingBee 18 March / 2008 / 20:46
haha char  Ja de andere wil vlakte

Vission 25 March / 2008 / 13:40

Hallo.

Rustig misschien niet maar gaaf wel.Ben er 3 keer geweest lange vakantie en dit jaar misschien ook.

Peniche.!

www.kitecenter.com

Bekijk die site maar!

Ozone..Spleene..

livingthadream 25 March / 2008 / 14:17
anders praia alvor...het strand is klote meestal aflandige wind, maar daar achter heb je super groot meer(lagoom). Choppy water, bijna overal staanbaar....rustig als wat!. En anders moet je naar carrapataira gaan dikke bakken bijna niemand, soms paar golfsurfers...Heel veel stroming
www.natural-high.nl Slingshot & Mystic

FlyingBee 25 March / 2008 / 14:40
Ja had zitten kijken bij Carrapatairra zag er heel erg vet uit wel beetje tricky.

johndoe 25 March / 2008 / 16:57

deze spot is echt waanzinnig...

aan de eene kant heb je de zee...met goede golven en aan de andere kant (je kunt van de zee erin kiten)

heb je echt mega vlak water...ongeveer 30minuten rijden van porto...als je nog een zeer goede(kope) adress moet hebben voor een hotel...laat het maar weten..is daar 2 minuten vandaan ..

cheers,

manu(die van esposendes houd) 

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

johndoe 25 March / 2008 / 17:09

super vette spot...das de revierenkant van esposendes...super vlake spot...

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Mark1970 25 March / 2008 / 17:52

Hmmm...e dat vliegtuigje??

Is die niet een beetje boel dicht in de buurt van die kites?

Riding the waves!!

johndoe 25 March / 2008 / 17:56
Quote: Mark1970 - Vandaag 17:52
Hmmm...e dat vliegtuigje?? Is die niet een beetje boel dicht in de buurt van die kites?

weet ook niet wat die daar deed...ben er al vaak geweest en heb het zelf nog niet mee gemaakt...

FlyingBee 25 March / 2008 / 18:17

Haha dan is het echt zoals in de nep filmpje dat die achter een boing hangt met een kite loopje .

Maar ziet er idd heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi uit.

@Meisahero2 weet jij toevallig of er een camping in de buurt zit? En zou je het adres van het hotel misschien door willen geven?

Dank u.

johndoe 25 March / 2008 / 18:52

ik heb wel het tel.nr....dus als het telefoon nummer van het hotel wilt hebben stuur me ff een PN..

was toen voor 8 dagen €140 kwijt..was wel buiten seizoen.

typ bij google is "estralagem parque do rio" in. dan krijg je genoeg info en plaatjes...

wat waanzinnig is is dat het precies op dat kleine stukje land tussen zee en revier/pool is.

typ: ga niet koken...daar zijn de restaurants gewoon te goedkoop en te lekker voor...vis vis vis

hifly 25 March / 2008 / 18:59
Da vliegtuig is een special chape kite ...
Who pay's peanuts get's monkey's

Vission 26 March / 2008 / 19:30

Ja idd dat zal het zijn:)

ziet er echt wijs uit daar!

Ozone..Spleene..

johndoe 26 March / 2008 / 19:53
  hier ff een video van de flatwater spot...stru uit porto zul je daar 100pro over de weg lopen als je daar komt..

http://youtube.com/watch?v=BETtsMOz0U0

FlyingBee 26 March / 2008 / 20:02
Wow sick daarzo  ooooh genieten gewoon krijg en nu al zin in.

johndoe 26 March / 2008 / 20:24
ik denk dat ik de komende maanden ook maar weer 1á2 die kant op ga,,..zo cheap ass daar..

WIMPII 27 March / 2008 / 09:37

Esposende, vlak water en een stukje doorvaren en heb je goede golven. Spreek niet uit ervaring maar heb een keer op het punt gestaan om er heen gegaan. Uiteindelijk wilde de vrouw niet.

Flysurfer assistant, proberen??

johndoe 27 March / 2008 / 11:01
Quote: WIMPII - Vandaag 09:37
Esposende, vlak water en een stukje doorvaren en heb je goede golven. Spreek niet uit ervaring maar heb een keer op het punt gestaan om er heen gegaan. Uiteindelijk wilde de vrouw niet.

wat denk je waar ik het heel de tijd over heb wimp ^^ ...