Hallo.
Rustig misschien niet maar gaaf wel.Ben er 3 keer geweest lange vakantie en dit jaar misschien ook.
Peniche.!
www.kitecenter.com
Bekijk die site maar!
deze spot is echt waanzinnig...
aan de eene kant heb je de zee...met goede golven en aan de andere kant (je kunt van de zee erin kiten)
heb je echt mega vlak water...ongeveer 30minuten rijden van porto...als je nog een zeer goede(kope) adress moet hebben voor een hotel...laat het maar weten..is daar 2 minuten vandaan ..
cheers,
manu(die van esposendes houd)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
super vette spot...das de revierenkant van esposendes...super vlake spot...
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Hmmm...e dat vliegtuigje??
Is die niet een beetje boel dicht in de buurt van die kites?
Haha dan is het echt zoals in de nep filmpje dat die achter een boing hangt met een kite loopje .
Maar ziet er idd heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi uit.
@Meisahero2 weet jij toevallig of er een camping in de buurt zit? En zou je het adres van het hotel misschien door willen geven?
Dank u.
ik heb wel het tel.nr....dus als het telefoon nummer van het hotel wilt hebben stuur me ff een PN..
typ bij google is "estralagem parque do rio" in. dan krijg je genoeg info en plaatjes...
wat waanzinnig is is dat het precies op dat kleine stukje land tussen zee en revier/pool is.
typ: ga niet koken...daar zijn de restaurants gewoon te goedkoop en te lekker voor...vis vis vis
Ja idd dat zal het zijn:)
ziet er echt wijs uit daar!
Esposende, vlak water en een stukje doorvaren en heb je goede golven. Spreek niet uit ervaring maar heb een keer op het punt gestaan om er heen gegaan. Uiteindelijk wilde de vrouw niet.
wat denk je waar ik het heel de tijd over heb wimp ^^ ...
Registreerde: 11 September 2007
Hier mijn vraag ik zoek een rustige kite spot in Portugal eind julli/augustus met een lekker windje
.
Golven zijn niet zo heel erg maar ik ga met 2 andere en ze willen niet te grote hebben.
Wie kan mij helpen