mystic is gewoon beter
(naar mijn mening)maar ik heb nog nooit prolimit gepast
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
hoeveel harnassen heb je al gepast ?
en een harnas koop je beter nieuw , en gewoon zien wat je ZELF het lekkerste vind
kwalitatief zijn ze ongeveer gelijk denk ik
henrik had een 3 sterren sessie in Cadzand Bad met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2008)
dakine
maar staat me niet aan
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
ik heb een dakine tabu en zit echt wel goed en shuift niet naar boven.
en net zoals wazzaah zegt, het hoeft er echt niet hip uit te zien om goed te zijn
heb ook getwijfelt tussen die twee,
Heb uiteindelijk de warior genomen omdat ik denk dat die wat meer support geeft.
Pro limit hadlow zit wel lekker op het droge ( weet niet hoe die vaart hoor ), maar toch maar voor de veilige weg gegaan als echte beginner aangezien de warior toch vel verkocht is.
Maar zoals iedereen zecht iedereen is anders enzo en dus proberen en aan een bar hangen als ze die in de shop hebben.
Heblang met een Prolimit trapese gevaren.. trapese zat opzich lekker alleen bleef ie nooit op zijn plek zitten..
Ik heb toen een Warrior gekocht en die bleef perfect
Warrior is een iets hardere trapese maar mystic heeft sinds dit jaar ook een wat zachtere Waist
(de Dragonshield):
,
Kwaliteit is bij Mystic sowieso top,
pro-limit heb ik daar niet lang genoeg voor gehad ...
Govert had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)
svennie had een 2 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 20 - 30 knots op zijn North Vegas (2011)
ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)
ik heb een mystic warrior, top harnas! mijn 2006 was gaan scheuren door productiefout. Ik kreeg gelijk een nieuwe 2007.
Als je service belangrijk vindt dan zal ik voor mystic gaan.
p.s. patlove is ook erg goed en daarover hoor ik ook alleen maar positieve verhalen.
Als je lekker relaxed wil varen : (Prolimit Felix)
Voelt net of heb je niks om, hij zit superrrrrrrrrrrr
Heb daarvoor met Mystic Warrior gevaren, ook een lekker harnas alleen wel erg hard voor de rug.
Hier ga ik zeker in mee, dat is gewoon zo.
Iedereen zei dat ik een Warrior moest nemen maar ik vond het niet lekker zitten,
toen ben ik bij Felix harnas uitgekomen en die zit bij mij wel goed.
Bij mij zit de Warrior het beste. Heb overigens de 06 versie. Nooit last van gehad.
Dakine vond ik overigens niet super goed zitten. Maar niet ieder lichaam is hetzelfde dus het maakt verschil.
davidov had een 4 sterren sessie in Grevenlingendam, Oosterschelde zijde met maar liefst 20 - 28 knots op zijn Flysurfer Boost (2015)
passen..
kijk idd niet naar de uitstraling
maar als je rug klachten heb koop dan een trapeze die goed strak zit(mystic warrior)
als je geen rug klachten heb en wil je iets waar je heel veel vrijheid hebt zou ik bij prolimit kijken
die zitten meestal wat losser om je middel.
Mis-stik en pro-lijm-it......ik zou voor geen van beide gaan als je het zo uitlegt....
Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
Ik vaar nu zelf de Kitewaist-Pro van Pro-Limit. Heb daarvoor de Mystic Warrior gevaren maar moet zeggen dat ik de Kitewaist-Pro beter vind. Hij is net wat vaster en steviger wat ik persoonlijk lekkerder vind.
Maar zoals iedereen hier zegt, gewoon fff goed passen...
als je goede backsupport zoekt zou je ook even naar de mystic firestarter kunnen kijken
mijn ervaring zegt dat toen ik van mijn oude pyro naar nieuwe firstarten ben gegaan de druk op mijn rug anders is gaan voelen en ik geen last meer heb van een pijnlijke rug na een lange sessie.
maarja iedereen zo zn rugXD dus mischien zoek je wel juist iets zachts...
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Registreerde: 24 October 2001
welke mer ik het beste voor heup harnassen?
en heefd iemand van julie een heup harnas liggen S XS
alvast bedankt
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)