Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
jobjol had een 0 sterren sessie in Petten met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Naish Torch (2012)
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
thor had een 4 sterren sessie in Amstelmeer met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Griffin Kiteboarding Argonaut (2010)
--Remco-- had een 1 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 6 - 10 knots op zijn SlingShot TurboDiesel (2006)
Registreerde: 11 September 2007
mijn LF recoil die ik net nieuw heb 3 weken ofzo
blijkt na een sessie een fixe deuk in de voorkant dus op de rail te hebbenlijkt of hij ergens op is geklapt ofzo.
heb zelf geen idee wat de oorzaak is maar heb nu wel een mooie deuk van 1 cm en 5 mm diep in me board
maar wat blijkt later dat me boven dek al 5 cm naar bijde kanten is los is gelaten en ongeveer 2/3 cm diep al..
heb er nog wel gewoon later mee gevaren en schuurt gelukkig niet verder maar wat doet dit verder met de binnen kant van het board? en hoe zou ik dit kunnen repareren? zat er zelf aan tedenken kit er in tegooien en hem dicht teknijpen met lijmklemmen en daarna alles netjes opschuren enhopen dat het waterdicht is wat is mischien jullie ervaring en het slimst om tedoen?
mvg daan