Voor mijn zoon van 11 zou ik een trainer kite willen kopen, nl een 'HQ Powerkites Rush III 2009'. Deze bestaat in 2/ 2.5 en 3 meter. Hij weegt 35 kg. Iemand enig idee wat ik zou nemen? Hij heeft nog niets van kite ervaring. Thanks!
opzich heeft de kite wel een zeer goede safety volgens mij (filmpje) maar trekt ook aardig hard.. ik zou voor een stuntvlieger gaan en daarna misschien een 1/1.5m trainerkite van best ofzo!
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
Bedankt voor de info. Ik wist niet dat een trainer zo kon sleuren... Heb ook even bij Best gekeken, maar de kleinste maat is ook daar 2 meter. Volgens mij zal dat dan wel niet zo veel schelen met de Rush van 2 meter qua pull.
Mijn broertje is ook 11 weegt ff meer, en vliegt een 1.2m² matras en met 5bft wordt ie dr aardig mee weggesleept, je zou ook kunnen kijken naar een Peter Lynn Impulse kleinste maat 2m² en anders heb je altijd nog de Ozone Imp 3lines trainer kite kleinste maat is 1.5m²
Registreerde: 14 September 2004