Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)
martinAIR had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 35 - 47 knots op zijn Blade Trigger (2010)
ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
Registreerde: 22 April 2009
Toen ik lekker aan het varen was viel de wind ineens weg en ik moest terug zwemmen. Nu was dit niet zo heel erg maar het bleek dat ik ineens boven een pier aan het zwemmen was. En dat was toch niet echt relax kan ik je vertellen. Voor hetzelfde geld had ik gesprongen, crashte ik en zit je voet ineens tussen 2 blokken...
Natuurlijk kijk ik wel een beetje naar de kant en kan ongeveer inschatten waar ze zitten maar toch blijft dit lastig als je ze niet kan zien.
Hoe doen jullie dit? Herkennigspunten oid?
Thnx!
Gr. Dennis
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)