Sfeerbeeld · Pexels
rolfhoekstraVraagstellerlid sinds 2009 · 39 berichten7 dec 2009 14:28
ik heb even een vraag ik kite nu een dik half jaar en ik vind het echt te gek om te doen en zeer verslaaft geworden .
🙂 maar aangezien ik heel vaak het water op wil,ga ik er een kite bij kopen maar meet niet waar ik het meeste lol uit haal heb nu een 10 jekyll 2008 en wil er nog een 8m bij kopen of een 12 wat is verstandig hoor graag jullie reactie.
👍

alvast bedankt rolf
13 REACTIES
mkitelid sinds 2009 · 1.488 berichten7 dec 2009 14:31
Rolf geef even wat meer info op zoals hoe zwaar je bent wat voor board je gebruikt en bij welke wind je je huidige kite vaart.

Anders blijft het erg lastig om hier wat over te zeggen.
keizerkevinlid sinds 2009 · 203 berichten12 dec 2009 16:34
als je al dik een half jaar vaart, zou ik voor de wat kleinere kite gaan.
zo rond de 7m2 s prima.
ligt er wel aan welk merk je koopt ivb met low-high end

Reageren

Geen account nodig. Je eerste reactie lezen we even na. Of , je tekst blijft staan.
Materiaal

Kite maat kopen

13 REACTIES · 7 DEC 2009
rolfhoekstraVraagstellerlid sinds 20097 dec 2009
ik heb even een vraag ik kite nu een dik half jaar en ik vind het echt te gek om te doen en zeer verslaaft geworden .
🙂 maar aangezien ik heel vaak het water op wil,ga ik er een kite bij kopen maar meet niet waar ik het meeste lol uit haal heb nu een 10 jekyll 2008 en wil er nog een 8m bij kopen of een 12 wat is verstandig hoor graag jullie reactie.
👍

alvast bedankt rolf
mkitelid sinds 20097 dec 2009
Rolf geef even wat meer info op zoals hoe zwaar je bent wat voor board je gebruikt en bij welke wind je je huidige kite vaart.

Anders blijft het erg lastig om hier wat over te zeggen.
keizerkevinlid sinds 200912 dec 2009
als je al dik een half jaar vaart, zou ik voor de wat kleinere kite gaan.
zo rond de 7m2 s prima.
ligt er wel aan welk merk je koopt ivb met low-high end