keizerkevin had een 5 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 25 - 35 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
rubenkoster had een 4 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 19 - 25 knots op zijn F-One Bandit III (2010)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Registreerde: 13 April 2006
Heb altijd die kitetassen willen aanpassen. Om het te begrijpen moet je eerst dit plaatje zien:
Gezien? mooi!
Het probleem nu met de meeste kitetassen is dat als je kite in de tas stopt dat de kite de neiging heeft om terug te gaan naar de niet opgevouwde toestand met als gevolg grote lompe kite tassen.
Probleem is simpel op te lossen, neem een ronde tas zoals een windsurt tas. Het idee is dat je je kite oprolt en in een ronde tas schuift of erin legt. De kite is dan nog niet dubbelgevouwd, alleen nog maar opgerold.
Ik vind dat je pas je kite dubbel moet gaan vouwen als het in de tas zit. Dus op het moment dat het in de tas zit moet het mogelijk zijn om de tas dubbel te vouwen en de twee kanten vast te ritsen. De kiter kan dan zelf kiezen of hij daar zin in heeft of niet.
Kortom, mijn ideale tas en ik kan er gelijk 20 van kwijt in mijn kofferbak.