Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
pallo had een 2 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 9 - 15 knots op zijn Gaastra Jekyll (2009)
Elon had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Registreerde: 24 October 2001
Ik wil jullie even het volgende voorleggen en vragen om ervaring betreffende het volgende onderwerp.
Ik wil van de zomer lekker gaan touren in ‘Via la france’ (westkust/zuidkust). Nu heb ik geen zin in hotels en wil ik niet iedere dag mijn tentje opzetten/afbreken. Oplossing is dus een camper busje (caravan heb ik ook geen zin in). Campers zijn gruwelijk duur, niet alleen in de aanschaf maar ook om te huren. Dus eigenlijk heb ik het volgende in gedachten. Ik koop een afgetrapte bedrijfsbus (ouder dan vijf jaar ivm BPM) en gooi hier gewoon een matras achterin en scheur lekker door heel Frankrijk (samen met mijn gf).
Nu weet ik dat een busje niet zo duur is in de aanschaf, wegenbelasting is wel weer iets meer. Zijn er hier mensen die dit wel eens gedaan hebben (specifiek dus met bedrijfsbus), en hoe is dit bevallen. Kon je achteraf je bus ook weer makkelijk verkocht krijgen? Go’s / no go’s of andere tips / suggesties.
Let me know!
-Gc