jatochofniet had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 18 - 30 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
jatochofniet had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 18 - 30 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
Registreerde: 05 June 2008
Ik heb een vraag over de lijnlengte van m’n Bandit dos 12. Het is me opgevallen dat de power – en stuurlijnen verlengt zijn met een soort van extensions van ongeveer 2 meter. Nu heb ik altijd begrepen hoe korter de lijnen hoe sneller de kite….. Je zou dan verwachten dat je voor een grote kite kortere lijnen gebruikt. Weet iemand, misschien met dezelfde kite, de werkelijke rede voor deze verlenging? Heeft het misschien met de low end te maken ? Uitproberen is nog niet zo gemakkelijk. De stuurlijnen is geen probleem. Maar de extension van de powerlijnen af halen is een hele ingreep. Alvast dank.
Groet Bart
P.s. gaat er morgen iemand naar het autoplaya ?