Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Registreerde: 16 February 2005
Omdat ik deze veel gebruik en serieus begin te missen, heb ik een mailtje gestuurd naar de helpdesk van deze instantie.
's Anderdaags kreeg ik al volgend antwoord:
Bedankt voor uw reactie. Bij navraag bij het Meetnet Contact Centrum (MCC) bleek dat de meetpaal bij Cadzand vervangen wordt. Hoe lang de werkzaamheden zullen duren is niet bekend. Op pagina http://live.actuelewaterdata.nl/bulletins/show_bulletin.php?dk=hm01 onder de parameter Wind locatiecode CAWI kunt u nagaan of het station weer in de lucht is.
TOP service (en gratis!)
walle had een 2 sterren sessie in Surfers Paradise-Knokke met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2009)