bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
ikku had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 11 - 23 knots op zijn Naish Park (2013)
ikku had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 11 - 23 knots op zijn Naish Park (2013)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
dvdspeler had een 1 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Airush Vapor (2009)
dvdspeler had een 1 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Airush Vapor (2009)
Registreerde: 10 June 2011
Onlangs heb ik een cursus powerkiten gevolgd en ik vond het zo kicken dat ik nu graag zelf een matrasvlieger wil gaan kopen. Ik ben 1.75 meter en 75 kilo. Ik wil graag grote sprongen gaan maken (en de de volgende uitdaging zou landboarden voor mij zijn, maar dat zal nog wel een tijdje duren, haha).
Ik heb al bij een aantal winkels advies gevraagd, en het volgende lijstje (4-lijns) werd mij aangeraden:
- Peter Lynn Twister 3.0
- Hornet II
- Ozone IMP III Quatro 3.0
- Ozone Flow (IV)
- PKD Kites Buster Soulfy 3.3
- HQ Beamer
- Elliott Magma
Wat voor vlieger zouden jullie mij aanraden? Mag natuurlijk ook een hele andere vlieger zijn dan uit dit lijstje!
En moet ik kijken naar een 3.0 of juist meer/minder?
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes,
Maartje.