ervaring in dakhla

Door: Timbo Reacties: 9 Hits: 1508
Timbo 30 June / 2011 / 15:28
heeft iemand ervaring met kitemorocco? ik wil graag meer weten voordat ik ga!

Mediator 30 June / 2011 / 18:28
zoekfunctie

staan al meerdere topics over dakhla, makkelijk terug te vinden...

kort samengevat: topspot op kitevlak, weinig te beleven buiten kiten... gewoon boeken, je zal wel tevreden zijn
* professional trolling master ^^

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

Timbo 01 July / 2011 / 12:17
De zoekfunctie kan ik ook nog wel vinden
Ik wil graag meer weten over die kitemorocco, aangezien ze wel erg lui zijn wat betreft mailtjes en ze ook geen duidelijk plaatje van alle kosten willen/kunnen maken..
Dus, iemand meer ervaring met kitemorocco?

Mediator 01 July / 2011 / 22:31
stuur een mailtje naar Gemma, zij beheerd de boekingen voor kitemarocco en is ook één van de mensen achter de PKRA daar
gemhamaini@hotmail.com

zeer vriendelijk (en super knap) meisje, mail gewoon in engels of spaans sturen.
Zij kan je aan verblijf en info helpen voor Dakhla, Essaouira en Tarrifa

of haar man northrider Soufiane, die doet ook kitemarocco maar is volgens mij meer bezig met kiteschool tarrifa
soufianehamaini@yahoo.fr

Zijn Broer Mohammed, ook northrider beheerd de shop in dakhla attitude, daar kan je waarschijnlijk ook steeds vragen aan stellen
momokitemorocco@hotmail.com

greetzz

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

kite_or_die 24 July / 2011 / 22:36
kite or die !
kite or die ......

kite_or_die had een 5 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)

tanger 25 July / 2011 / 06:35
meer info over Dakhla bel 0628266613 wij zijn met 3 personen nog 5 p,
Mvg
Rachid
kitesurfschoolchallenge

brian123 25 July / 2011 / 08:28
Misschien een oud verhaal en ik weet ook niet hoe het er nu is, maar misschien is het toch goed om dit verhaal in je overweging van welk kamp je neemt mee te nemen. http://www.hanglos.nl/forum/187550/kiteforum-the-terrible-attitude-of-kitecamp-dakhla-attitude.html

brian123 had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 22 - 28 knots op zijn SlingShot T3 (2009)

Mediator 25 July / 2011 / 12:01
Quote: brian123 - 25 juli, 2011 (09:28)
Misschien een oud verhaal en ik weet ook niet hoe het er nu is, maar misschien is het toch goed om dit verhaal in je overweging van welk kamp je neemt mee te nemen. http://www.hanglos.nl/forum/187550/kiteforum-the-terrible-attitude-of-kitecamp-dakhla-attitude.html

stom verhaal... als je de spot kent...

als je in mystral verblijft en dan helemaal downwind naar attitude kite om daar te crashen tegen een attitude leerling... dan verdien je bij nader inzien gewoon slaag, de lagoon is 500 meter breed terhoogte van camp attitude, er word daar enkel les gegeven in de eerste meters hiervan en altijd op dezelfde hoogte (kheb er zelf les gegeven!)... als je dan helemaal van mystral komt aangekite en dan iets voor hebt met een attitude beginner, dan ben je gewoon olie dom... en ja marokanen zijn heethoofden als er iets fout gaat... Aziz is een heel chille vriendelijke gast (iets met zuidelijk temprament...)

dus negeer dat verhaal van die kitesukkel maar

ronv 25 July / 2011 / 12:46
let wel heel goed op de windverwachting.
ik heb er afgelopen eind april gezeten en ................

1 sessie gehad van 3 uur met 17 knopen en de andere 6 dagen NIETS. maar dan ook niets!

let vooral op de maancyclus. volle maan en nieuwe maan schijnt van invloed te zijn op het weer rond dat gebied.
in de week dat ik er zat was het net volle maan. we hadden zelfs 2 dagen zware bewolking en regen! in de sahara!

ook bij de volgende nieuwe maan was er een week geen wind .
dus let op wanneer je gaat.

verder topspot, leuke mensen, goede slaapplek bij Attitude (de Bungalows dan wel te verstaan, tenten ken ik niet.)

middag en avondeten goed tot zeer goed, ontbijt ook alleen wat weinig keus

PieterS 25 July / 2011 / 17:04
Quote: Mediator - 25 juli, 2011 (14:01)
Quote: brian123 - 25 juli, 2011 (09:28)Misschien een oud verhaal en ik weet ook niet hoe het er nu is, maar misschien is het toch goed om dit verhaal in je overweging van welk kamp je neemt mee te nemen. http://www.hanglos.nl/forum/187550/kiteforum-the-terrible-attitude-of-kitecamp-dakhla-attitude.htmlstom verhaal... als je de spot kent...als je in mystral verblijft en dan helemaal downwind naar attitude kite om daar te crashen tegen een attitude leerling... dan verdien je bij nader inzien gewoon slaag, de lagoon is 500 meter breed terhoogte van camp attitude, er word daar enkel les gegeven in de eerste meters hiervan en altijd op dezelfde hoogte (kheb er zelf les gegeven!)... als je dan helemaal van mystral komt aangekite en dan iets voor hebt met een attitude beginner, dan ben je gewoon olie dom... en ja marokanen zijn heethoofden als er iets fout gaat... Aziz is een heel chille vriendelijke gast (iets met zuidelijk temprament...)dus negeer dat verhaal van die kitesukkel maar

Wat een non-argumenten gebruik jij zeg, wat heeft het er nou mee te maken waar hij vandaan kwam?! Ik ben toevallig een van zijn vrienden die erbij was en wij waren daar heen gevaren om het kamp te bekijken, omdat we daar later ook nog een week zouden verblijven. Als er dan een zwaar overpowerde beginner haar kite 2 meter voor hem crashed, kan je daar weinig aan doen lijkt mij...

En die Aziz zal vast een hele chille gast zijn, zolang er niets gebeurd wat hem niet bevalt. En dan mag je wel een zuidelijk temperament hebben, maar dat is absoluut geen excuus voor zulk gedrag.

Dus als er een post genegeerd moet worden is het die van jou wel, zeker als je andere mensen direct een 'kitesukkel' noemt...
Ocean Rodeo Kiteboarding / www.stormchaser.nl

PieterS had een 5 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 21 knots op zijn Ocean-Rodeo Razor (2013)