Ik ben een man, 26 jaar en ik kom uit de omgeving Roosendaal. Ik ben nog een beginner dat een goede kite school zoekt om les van te krijgen.
Welke kitesurf school kunnen jullie mij aanraden? Ik doe de laatste tijd niet meer aan sport en heb geen ervaring met kites dus ben echt een beginner eerste klas.
Ik heb al een aantal verhalen gelezen echter zoek ik toch graag advies op recente basis. Verhalen uit het verleden probeer ik niet als basis gebruiken voor hoe het er nu voor staat met bepaalde scholen, kan zijn er wat veranderd is. ;)
Ook ik raad surf&soul aan. Twee keer daar geweest. Kunnen goed je niveau inschatten, veiligheid staat bovenaan en voldoende theorie om het ook te begrijpen als je na cursus zelf wilt gaan oefenen. Relaxte lui en ze zijn erg goed! Heb over ene vogelenzang minder goede verhalen gehoord.. Succes en enjoy!
-Ik ken Bart en Rachid van het strand. Bij bart heb ik gelest. Ze nemen allebei echt de tijd om je en kijken niet op de klok.
-Probeer een iemand te vinden en ga samen lessen. Ik bedoel dat je met 2 personen 1 instructeur neem. iets duurder maar je leert het sneller. Voor priveles moet je een redelijk goeie conditie hebben.
-begin vandaag nog met 10 minuutjes buik- en beenspier oefening, Anders heb je na 1 dag zoveel spierpijn en ben je niet instaat om 2 dagen achter elkaar te lessen, wat ik persoonlijk beter vind. Dit geldt alleen voor mensen die niet sporten.
- ga met en vriend of vrienden vast een keertje wakeboarden in Honselerdijk. Daar is een kabelbaan, niet duur, heel leuk en je kan dan alvast dat gevoel krijgen om op het board te komen en te blijven staan. En je hoeft geen les te volgen daarvoor. De crew van hun geeft je goede instructies. Ik ben Rachid daar ook een keertje tegen gekomen met zijn leerlingen.
Heel veel succes.
JackW had een 3 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2010)
Wil nog even zeggen, bedankt voor jullie goede adviezen.
Ik heb nu twee maal bij Surfensoul gelest en beide keren persoonlijk les gekregen van Bart. Het is inderdaad helemaal waar, hij kijkt totaal niet op de klok en heeft alleen maar oog voor jouw niveau en is voorname ook bezig met (het besef van) veiligheid bij de cursist, iets waar ik persoonlijk veel waarde aan hecht!
Mijn eerste les was zo goed bevallen bij Bart dat ik gelijk mijn 2e les had omgezet naar privé les. Dankzij de privé les kon Bart meer de tijd nemen voor mij om mij op punten te wijzen waar ik allemaal fouten maakte. Dat ging mij zo goed af dat ik al mijn eerste 5 / 8 meter heb gevaren. Verder kwam ik nog niet maar dat zit wel goed...
Ik wil alleen bij deze zeggen, SurfenSoul is een aanrader! Heerlijke sfeer, leuke groep instructeurs en Bart is gewoon een top gozer!
Moest je dit nog lezen Bart, bedankt! Ik heb echt genoten.
Registreerde: 07 August 2013
Ik ben een man, 26 jaar en ik kom uit de omgeving Roosendaal. Ik ben nog een beginner dat een goede kite school zoekt om les van te krijgen.
Welke kitesurf school kunnen jullie mij aanraden? Ik doe de laatste tijd niet meer aan sport en heb geen ervaring met kites dus ben echt een beginner eerste klas.
Ik heb al een aantal verhalen gelezen echter zoek ik toch graag advies op recente basis. Verhalen uit het verleden probeer ik niet als basis gebruiken voor hoe het er nu voor staat met bepaalde scholen, kan zijn er wat veranderd is. ;)
Hoor het graag!
Alvast bedankt!