Ik ben een man, 26 jaar en ik kom uit de omgeving Roosendaal. Ik ben nog een beginner dat een goede kite school zoekt om les van te krijgen.
Welke kitesurf school kunnen jullie mij aanraden? Ik doe de laatste tijd niet meer aan sport en heb geen ervaring met kites dus ben echt een beginner eerste klas.
Ik heb al een aantal verhalen gelezen echter zoek ik toch graag advies op recente basis. Verhalen uit het verleden probeer ik niet als basis gebruiken voor hoe het er nu voor staat met bepaalde scholen, kan zijn er wat veranderd is. ;)
Ook ik raad surf&soul aan. Twee keer daar geweest. Kunnen goed je niveau inschatten, veiligheid staat bovenaan en voldoende theorie om het ook te begrijpen als je na cursus zelf wilt gaan oefenen. Relaxte lui en ze zijn erg goed! Heb over ene vogelenzang minder goede verhalen gehoord.. Succes en enjoy!
-Ik ken Bart en Rachid van het strand. Bij bart heb ik gelest. Ze nemen allebei echt de tijd om je en kijken niet op de klok.
-Probeer een iemand te vinden en ga samen lessen. Ik bedoel dat je met 2 personen 1 instructeur neem. iets duurder maar je leert het sneller. Voor priveles moet je een redelijk goeie conditie hebben.
-begin vandaag nog met 10 minuutjes buik- en beenspier oefening, Anders heb je na 1 dag zoveel spierpijn en ben je niet instaat om 2 dagen achter elkaar te lessen, wat ik persoonlijk beter vind. Dit geldt alleen voor mensen die niet sporten.
- ga met en vriend of vrienden vast een keertje wakeboarden in Honselerdijk. Daar is een kabelbaan, niet duur, heel leuk en je kan dan alvast dat gevoel krijgen om op het board te komen en te blijven staan. En je hoeft geen les te volgen daarvoor. De crew van hun geeft je goede instructies. Ik ben Rachid daar ook een keertje tegen gekomen met zijn leerlingen.
Heel veel succes.
JackW had een 3 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2010)
Wil nog even zeggen, bedankt voor jullie goede adviezen.