Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Icarus1984 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 19 knots op zijn F-One Bandit 8 (2015)
Icarus1984 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 19 knots op zijn F-One Bandit 8 (2015)
eatkites had een 3 sterren sessie in Rockanje met maar liefst 21 - 28 knots op zijn Zian Aquila (2013)
pallo had een 2 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 9 - 15 knots op zijn Gaastra Jekyll (2009)
nou zaterdag terug gekomen van el gouna, wat een heerlijke spot met super relaxe mensen bij het kitecenter.
de eerste week toch nog redelijke wind gehad voor de 14m 1 dag echt niet kunnen kiten de rest wel al was het niet echt geweldig qua wind soms maar een paar uurtjes een beetje kunnen kunnen varen maar meer ook niet.
de zaterdag heel even in de ochtend met de 10m kunnen vliegen en stond toen ook lekker gepowered op het water.
de 2de week was wel drama wat de wind aan gaat meestal maar een uurtje kunnen varen met de 14m voor dat de wind echt weg was.
de woensdag geloof ik was er wel de hele dag wind voor de 14m toen ook prima vermaakt.
echt een heerlijk ruime spot (zal ook door de angst om naar egypte te komen heb te maken) ik zat op het achterste deel van het strand op aanrade van iemand op het forum bij kitecenter http://elgouna.kiteboarding-club.com/en/ die mensen daar zijn echt super vriendelijk en helpen je met alles, mocht je nog niet kunnen kiten en in het buitenland willen leren kiten dan kan ik hun zeker aanraden.
wat betreft het hotel dat was ook super relaxed zat in three corners ocean view met echt een prachtig uitzicht van de spot en de rest van de zee.
het eten was niet super daar maar hoorde van andere mensen die daar zaten dat de chef met vakanntie was en dat wegens de weinig mensen er ook aardig wat personeel was ontslagen(overigens niet echt een excuus natuurlijk), de lunch op het prive strand (aan de spot) was simpel maar wel altijd erg goed vers gegrilde hamburgers
al met al een erg relaxe vakantie met af en toe een delerium
uitzicht van het hotel en op de spot
ow en bijna vergeten te zeggen door mijn onweerstaanbare charmes heb ik helemaal niets hoeven te betalen voor m'n kitebag zowel heen als terug niet en dat terwijl die ook nog iets van 25kg woog
Ziet er goed uit Tom. Precies op tijd terug, kan je gelijk deze week hier weer het water op haha
Maar je bent iets vergeten mee te nemen.....het zonnetje en de warmte
Yoram had een 3 sterren sessie in Murrebue met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Ozone C4 (2014)
Welke firma vloog je ???
Mooi verslag en jammer van de wind. Als je geluk heb dan heb je mazzel
Komt er nog een filmpie ???
Hey Richard,
ik vloog met transavia ik had gewoon puur mazzel, er stond een erg jong grietje achter de balie dus m'n lieve glimlach heeft gewerkt .
maar een filmpie gaat er niet komen mijn skills zijn niet zo goed dat het interessant is om te film dus geen KORTE SHOTZZZZZZ!!!!
Jammerrrrrrrrrrrr geen filmpie en transavia, wij hadden connecties met iemand (een kiter) van Transavia zodat wij al die jaren ook niets extraas hoefden te betallen.
Als je geluk heb dan heb je mazzel
kennis zit nu in el gouna...
Voor hem ziet het er naar uit : 2 weken geen wind
Registreerde: 02 January 2012
Ik vroeg me af waar je kunt kiten rondom de kerst.
Het zal zeker ergens op dit forum staan, maar ik kan het toch niet vinden...dus wie weet heeft iemand 't in zijn hoofd?
Ik hoorde Egypte, maar hoe werkt dat dan? Boek je gewoon een reis via arke ofzo en zoek je dan zelf daar naar een kitestrand in de buurt? Waar moet je dan ongeveer zijn? Kun je altijd gewoon spullen huren?
Dank voor alle tips!
Oja...ivm kerst is alles vrij prijzig; Egypte zag er nog enigsins betaalbaar uit....maar alles welkom!
Dank kiters!