Naish PARK OF PIVOT 2015

Door: kiteS Reacties: 5 Hits: 2152
kiteS 19 April / 2015 / 11:59

Hallo,

Mijn naam is jesse en ben 60kilo en ongv 1.75m. Op het moment heb ik een naish park 2011 9m. Vind het echt een topkite, altijd fijn mee gevaren.
Maar ik ben wel toe aan iets nieuws. Ik zit te twijfelen om weer een naish park te nemen of de nieuwe pivot (2015). 
Iemand ervaring met deze kites? En weet wat een beetje het veschil is.

Ik ben uit de beginnerszone en kan prima heen en weer upwind varen. Maar ben nog zeker niet een pro, haha. Springen lukt me nog niet echt, maar gaat steeds beter.

Ik zoek een kite met goede upwind en low end eigenschappen. En een snelle kite, stabiele voorspelbare sturing. 
Wat denken jullie dat dan de beste keus is. Bij beide kites zal je geen foute beslissing maken denk ik zo, maar ben wel benieuwd of er veel verschil tussen de kites zit.

Alvast bedankt :)

thomasvanopstal 19 April / 2015 / 12:45

testen,

maar ik heb zelf parks en een park is geen low end kite :P
het is wel de perfecte allround kite,

maar gwn gaan testen {#emotions_dlg.pompom.gif}

Slapen is voor apen, MopMop gas erop!

Faxie 19 April / 2015 / 13:47

Je kan net varen en je wilt al iets nieuws? Ik zou gewoon even wachten en eerst een paar basic tricks beheersen. Daarna weet je veel beter wat je wilt.

Snelle kites zijn ook niet fijn om de eerste tricks mee te leren overigens. Stuurfoutje is zo gemaakt.

kiteS 19 April / 2015 / 14:17

Bedankt voor de tips

reactie Faxie: Ja, aan de park 2011 zitten paar reperaties. En heb het gevoel dat de tube niet meer zo hard opgepompt kan worden als vroeger en snel zacht wordt. daarom zit ik een beetje te kijken voor een nieuwe, in 4 jaar tijd zullen er vast verbeteringen zijn.

Faxie 19 April / 2015 / 14:40

Thuis oppompen en insprayen met een sopje :)  Kun je zien of er en lekje zit ergens. 

NoID 20 April / 2015 / 18:50

De 2011 en de 2015 Parks zijn heel verschillend. Ik had zelf de 2013 en heb nu de 2015. Had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn. Gewoon testen (maar dan wel afstellen op het laatste knoopje en de stuurlijnen op de bar goed afstellen (aantrekken)).