Even op de 3M site kijken, zal genoeg te krijgen zijn.. Maar dan kun je net zo goed gaan lijmen, want als het goed genoeg is dat het er met kiten e.d. niet af gaat, zal je het er ook niet voor de verkoop zomaar van af krijgen..
Bestel dan lekker bij een drukker je visitekaart ontwerp op een doorzichtige sticker en plak die er op..
http://www.flyeralarm.com/nl/content/index/open/id/2799/stickers.html
Succes!
Ik druk altijd zelf mn telefoonnummer af op transparant stickervel. en plak hierna nog een trasparant stickervel (ongeprint en iets groter) hier overheen zodat de inkt niet van de sticker af slijt. zit er nu al meerdere jaren op en werkt perfect.
en ook weer te verwijderen bij eventuele verkoop van je board.
*edit ik knip de stickers altijd wel rond.. zodat er geen hoekjes makkelijk los komen.
BasB had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 10 - 12 knots op zijn Core GTS (2011)
Waarom moeilijk doen, je kan ook met een label maker je naam en telefoon nummer printen en op je boardje plakken. Als je zorgt dat je het goed opplakt blijft het goed zitten :)
Ik heb zelf overigens wel gewoon de KNRM sticker op, die is gratis en niet voor niets door de KNRM uitgegeven
Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)
ik schrijf gewoon met een permanente marker mn naam en telefoonnr op mn board ;)
gewoon een labelwriter gebruiken met gelamineerde stickers werkt prima heb ik nu al ruim 3 jaar op m'n board zitten.
Icarus1984 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 19 knots op zijn F-One Bandit 8 (2015)
Bedankt voor de input. Heb inmiddels een bouwmarkt oplossing gevonden.. Laat nog weten of het werkte!
Zo niet, dan kan ik altijd nog de alternatieven proberen die hier gepost werden.
hotel had een 4 sterren sessie in Workum met maar liefst 16 - 20 knots op zijn North Evo (2013)
Wat je ook kan doen, is wel die KNRM stickers bestellen.
Daarbij wordt namelijk ook een losse transparante sticker meegeleverd. Gebruik je alleen die
Gyttja had een 4 sterren sessie in Hoekipadijk met maar liefst 20 - 31 knots op zijn Vantage Vulture (2019)
Apotheek>Tegaderm.
ThijsK had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 20 - 30 knots op zijn Cabrinha Chaos (2013)
Ik ga altijd naar een copyshop. Die hebben plakbare vinyl wat ze op boten gebruiken. Daar snijden ze letters voor je uit en kan je deze er in een keer opplakken. Ziet er mooi uit en kost maar 5 euro. Zal eens een foto maken.
Registreerde: 03 October 2014
Misschien kan iemand hier me helpen.. Gisteren kon ik na een flinke crash bijna m'n board niet terug vinden en baalde toen dat mijn gegevens niet op het board staan. Meteen maar wat aan doen dus.
Met filtstift, of de KNRM sticker vind ik er niet mooi uitzien, en toevallig zijn m'n visitekaartjes van het type (plastic) creditcard. Als ik die op m'n boards plak met zo'n sticker die bijvoorbeeld ook bij sommige gopro accesoires / een Woo geleverd wordt dan ben ik helemaal klaar.
Maar waar kun je daar een vel van vinden ?
Ik zoek dus een dubbelzijdige, watervaste, transparante sticker. Iemand een tip?
hotel had een 4 sterren sessie in Workum met maar liefst 16 - 20 knots op zijn North Evo (2013)