Je kan ze als volgt bereiken:
Heb je vragen, opmerkingen of suggesties dan kun je contact opnemen met Michiel Kraaij. Dit kun je doen via twitter: @michielkraaij. Je kan ook contact opnemen via de Facebook pagina of door het invullen van onderstaand contact formulier. (op de site via contact)
Zowel FB als twitter zijn ze niet erg actief ;)
Hé Kitemenn! Thanks ik had het gezien alleen ik zit op geen van beide dus hoopte hier wijzer te worden!
Dankje Asluis maar zoals ik al zei; ''Ik ken de alternatieve site's maar vond deze het makkelijkst.''
Ik ben ook een fan van deze app en heb een berichtje gestuurd via de app met de vraag wat er aan de hand is maar nog geenn reactie gekregen
Alleen een reactie, ho maar
Toch wel teleurstellen he, heb je dus een grote groep met trouwe gebruikters, kan er niet eens een berichtje vanaf..
Op je telefoon of laptop ??
Bij min loopt hij vast op de computer, zie wel de gehele pagina maar als ik op een plaats druk dan doet hij het niet.
Wel jammer, om het hoog en laag water te zien.
Wat is de oorzaak hiervan ?
In de app kun je onder instellingen/contact een berichtje versturen, dat werkt nog
ik heb dat gedaan en geen reactie gekregen, maar misschien als er meer mensen een berichtje sturen wordt er daar iemand wakker
Dit staat op de site bij computer gebruik
Contact
Heb je vragen, opmerkingen of suggesties dan kun je contact opnemen met Michiel Kraaij. Dit kun je doen via twitter: @michielkraaij. Je kan ook contact opnemen via de Facebook pagina of door het invullen van onderstaand contact formulier.
Over de makers
ActueleWind.nl is een idee/initiatief van Michiel Kraaij. Als kitesurfer die (te) ver van het water af woont liep hij regelmatig tegen het probleem aan dat hij niet in één oogopslag inzicht had in de meest actuele windgegevens. Hier ontstond het idee om verschillende bronnen (Buienradar.nl, KNMI, Weerstation Texel en Rijkswaterstaat) te bundelen en in één mobiele site / app samen te vatten. De doelstelling van ActueleWind.nl is om de juiste en actuele windstatistiek te bundelen waardoor jij de juiste 'spot' voor jouw watersport kunt kiezen.
Om alle data aantrekkelijk te presenteren en te vatten in een eenvoudig overzicht heeft Michiel samengewerkt met René van 't veer. Hij is verantwoordelijk voor het volledig ontwerp en aanscherpen van het idee.
Hier werkt hij toch prima op de iphone hoor....
Hier blijft hij ook laden bij vernieuwen (en klikken op een spot geeft ook geen reactie), zowel op mobiel als laptop, ook in incognito browser.
Hoi allemaal,
Ik ben de maker van Actuelewind en werd getipt op dit topic. Actuelewind.nl zou het weer moeten doen. Zo niet, even refreshen.
Enjoy!
Michiel
Top bij doet het inderdaad weer
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Hij doet het weer, gelukkig.
Nu alleen nog wanneer het hoog en laag water erbij zetten net als vroegah en dan ben ik helemaal blij .
ik ben blij
Top goed om te horen! Bij mij deed hij het nog steeds niet maar had blijkbaar nog een oude bladwijzer ofzo, nu opnieuw opgeslagen want er is toch geen app van in de app store?
Hmm, denk dat hij nog steeds stuk is, hij geeft maar heel weinig wind aan...
@ Leon van Bergen zie:
Hoi Berg, bedankt maar dat is niet de app store (Apple), daar is hij helaas niet verkrijgbaar..
Registreerde: 11 January 2018
Kiters!
Waren jullie ook gewend de handige Actuele wind app te gebruiken met het oranje logo?
Bij mij doet hij het helaas niet meer. Wellicht kent iemand de beheerder en heeft meer info.
Ik ken de alternatieve site's maar vond deze het makkelijkst.